پیام تسلیت جبهه پایداری در پی درگذشت آیت‌الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رحمت الله علیه

در پی درگذشت آیت‌الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رحمت الله علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت، علیهم السلام، و زبان گویای دفاع از حق واحکام الهی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، قدس سره الشریف، و اعلی الله مقامه موجب تأسف و تألم گردید.

از برکات این مرجع عالیقدر سال ها تدریس و تحقیق در حوزه مقدسه قم و تربیت صدها محقق و تالیف ده‌ها اثر فاخر علمی و عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای نگهبان و دبیری آن با حکم امام خمینی بوده است.

حضور این عالم پارسا در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، مردمی و نقش آفرینی در صحنه‌های انقلاب اسلامی و همراهی با امامین انقلاب اسلامی درس آموز و الهام بخش و سخنان نغز و دلنشین ایشان در مسند خطبه و خطابه و وعظ و ارشاد راهنمای جویندگان مسیر سعادت بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ارتحال این مرجع عالیقدر و فقیه برجسته را به محضر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیون و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

نظرات (۰)
ثبت نظر