پیام تسلیت جبهه پایداری در پی درگذشت آیت‌الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رحمت الله علیه

0 ۴۳۷

در پی درگذشت آیت‌الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رحمت الله علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت، علیهم السلام، و زبان گویای دفاع از حق واحکام الهی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، قدس سره الشریف، و اعلی الله مقامه موجب تأسف و تألم گردید.

از برکات این مرجع عالیقدر سال ها تدریس و تحقیق در حوزه مقدسه قم و تربیت صدها محقق و تالیف ده‌ها اثر فاخر علمی و عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای نگهبان و دبیری آن با حکم امام خمینی بوده است.

حضور این عالم پارسا در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، مردمی و نقش آفرینی در صحنه‌های انقلاب اسلامی و همراهی با امامین انقلاب اسلامی درس آموز و الهام بخش و سخنان نغز و دلنشین ایشان در مسند خطبه و خطابه و وعظ و ارشاد راهنمای جویندگان مسیر سعادت بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ارتحال این مرجع عالیقدر و فقیه برجسته را به محضر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیون و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.