سید محمدجواد ابطحی:
دستگیری دانشجویان آمریکایی نشانگر سیاست سرکوب و دیکتاتوری آمریکا است

0 ۱۹

سید محمدجواد ابطحی در گفتگویی با اشاره به بازداشت همراه با خشونت وحشیانه استاد اقتصاد دانشگاه اموری در شهر آتلانتا و در ایالت جرجیای آمریکا خانم پرفسور کارولین فولن به همراه بازداشت رئیس دپارتمان فلسفه این دانشگاه خانم پرفسور نوئل مک آفی و بیش از ۲۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: این اقدامات نشانگر سیاست سرکوب و دیکتاتوری رژیم آمریکاست.

وی افزود: بارها مقامات ایران گفته‌اند که فریاد مرگ بر آمریکا به‌عنوان اعتراض به هیئت حاکمه آمریکاست و نه مردم آمریکا.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان نسل‌کشی در غزه دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا دست به تحصن و اعتراض نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی زدند، تصریح کرد: آن‌ها نه جایی را تخریب کردند و نه جایی را آتش زدند و نه برای سرنگونی رژیم آمریکا و براندازی آن شعار دادند.

وی افزود: وجدان بیدار انسان‌ها و آن‌هایی که ذره‌ای از انسانیت در وجودشان است نمی‌تواند وقایع وحشتناکی که این روزها در غزه و کرانه باختری رود اردن می‌گذرد را راحت تماشا کند و سکوت کند.

ابطحی در توصیف دانشگاه اموری گفت: این دانشگاه جزو بیست دانشگاه برتر آمریکاست که در سال ۱۸۳۶ میلادی تأسیس شد. و

وی شعار این دانست را بسیار جالب دانست و اظهار کرد: شعار این دانشگاه هم بسیار جالب است یعنی دل روشن صاحب دانش است.

وی اضافه کرد: کسی که دل روشن نداشته باشد نمی‌تواند دانش مفید برای خدمت به بشریت داشته باشد.

ابطحی اذعان کرد: جالب است بدانیم که حامی مالی این دانشگاه کمپانی کوکاکولاست که در خدمت صهیونیست‌ها است! و لذا تظاهرات علیه اسرائیل در این دانشگاه بسیار عجیب و دور از انتظار هیئت حاکمه آمریکا بوده مثل دانشگاه ییل که آن هم مرکز اندیشه‌ورزی صهیونیستهاست.

وی گفت: با این شرح خلاصه می‌خواهم بگویم که چرا پلیس برای مهار و برای مقابله با تظاهرات آرام و اعتراضی دانشجویان این قدر خشونت به خرج می‌دهد که یک خانم اقتصاددان برجسته را با عصبانیت و خشونت غیرقابل‌تصور بازداشت می‌کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تظاهرات در چنین دانشگاهی خط‌قرمز رژیم صهیونیستی است. به‌هرحال بحمدالله چهره سراسر فریب و نیرنگ امپریالیسم و پیروان آن به‌ویژه برای جوانان سراسر دنیا آشکار شد و معلوم شد که شعار دموکراسی و آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر و امثالهم که به کمک امپراطوری رسانه‌ای گوش فلک را پرکرده به‌کلی دروغ است .

وی اذعان کرد: تعجبم از غرب گدایان داخلی است که برای حفظ ظاهر هم که شده این جنایات و خشونت‌ها را محکوم نکرده و نمی‌کنند و گویا به‌کلی لال و کور و کر شده‌اند.

ابطحی ادامه داد: البته آن قدر پررو هستند که حتی از سفاکی و ددمنشی رژیم خونخوار صهیونیستی و ددمنشی پلیس آمریکا و فرانسه و آلمان انگلستان حمایت می‌کنند.

وی افزود: نکته دیگر این که بنده این حوادث را از حوادث و حلقات ظهور مصلح کل می‌دانم و مردم عالم باید به این نتیجه برسند که غیر از مکتب نورانی اسلام و ظهور دادگستر جهان مشکلات جهان حل نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.