پیام تسلیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله حاج عبدالقائم شوشتری(قدّس سرّه)

0 ۶۱

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله حاج عبدالقائم شوشتری (قدّس سرّه) پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون

ضایعه‌ی ارتحال عالم جلیل‌القدر، عارف واصل، سالک الی الله آیت الله حاج عبدالقائم شوشتری (قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف عمیق گردید.

مرحوم آیت الله شوشتری طاب ثراه از زمره شخصیت‌های درخشانی بود که عمر شریف و پربرکتشان را در راه تهذیب نفس و کسب کمالات معنوی و خدمت به اسلام و مسلمین سپری نمودند و با تلاش و کوشش طاقت فرسای خویش، آثار ارزشمندی را برای محققین حوزه‌های علمیه و دانش پژوهان علوم اسلامی به یادگار گذاردند.

ایشان به جز فقه در زمینه‌های عرفان، اخلاق، ادیان، مذاهب و طرائق نیز مطالعه و تحقیق داشتند و تحصیلات عالی خود را در محضر اساتید بزرگی چون نزد آیت الله طباطبایی، آیت الله بهاء الدینی و آیت الله بهجت گذراندند و در عناوین امام جمعه دورود لرستان، شاهین شهر اصفهان و استاد حوزه علمیه اصفهان به تربیت طلاب انقلابی مشغول بودند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی این ضایعه‌ی مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، آحاد بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای ایشان رفعت رتبت، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می‌کند. حشره الله مع اولیائه و اسکنه فسیح جنانه.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.