بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حمایت از فهرست جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

0 ۲۹۲

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در حمایت از فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جبهه پایداری انقلاب اسلامی که بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی و فرمایشات و مطالبات مقام ولایت فقیه، فعالیت‌های سیاسی اجتماعی خود را سامان داده است، در راستای نیل به صراط مستقیم و مصون ماندن از لغزش‌ها و انحراف، نظارت شورای فقها را برای خود یک اصل قرار داده و تاکنون در مسیر فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود این التزام را رعایت کرده است؛ بر این اساس اکنون که در آستانه انتخابات تعیین کننده و بسیار مهم مجلس خبرگان رهبری هستیم و عزیزان فقها و فضلا، خود را برای خدمت در این عرصه مهم در معرض انتخاب مردم قرار داده.اند ضمن تقدیر و تشکر از این عالمان مسئولیت شناس برآنیم که از فهرستی حمایت کنیم که تحت اشراف، دقت و جدیت زمان شناسانه و مؤمنانه مدرسین برجسته حوزه‌ی علمیه قم شناسایی و معرفی شده‌اند. مجلس خبر گان رهبری نیازمند حضور عالمانی است که علاوه بر توانمندی‌های فقهی و سیاسی از داشته‌های معنوی و اخلاقی نیز به طور ویژه برخوردار باشند.

بر همین اساس جبهه پایداری انقلاب اسلامی لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را نزدیک‌ترین لیست به معیارهای انقلاب اسلامی تشخیص داده و بنا دارد در حماسه ۱۱ اسفند از این فهرست اعلام حمایت کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک هویت مستحکم و تأثیرگذار در میان خدمتگزاران به دین و نظام اسلامی است که در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، ایستادگی خود را بر خط مستقیم ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی نشان داده است و در مسیر هدایت، نظارت و حمایت از تحقق حداکثری حضور دین در سیاست، فرهنگ و اقتصاد، اصرار و اقدام  داشته است.

چهره‌های شاخصی که در دوران‌های مختلف با هدایت و حمایت لیست جامعه مدرسین در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته‌اند در دوران حضور خود در آن جایگاه، نهایت خبره‌گی و وزانت را نشان داده‌اند و در این مقام، مورد عنایت و توجه رهبری معظم انقلاب و مردم مؤمن و انقلابی نیز بوده‌اند.

“«امثال جناب آقای یزدی یا جناب آقای مصباح، کسانی هستند که وقتی در مجلس خبرگان حضور داشته باشند، مجلس وزانت بیشتری پیدا می‌کند. نبودن اینها در مجلس خبرگان، به اینها هیچ‌گونه ضرری نمی‌زند. بله، برای مجلس خبرگان، نبودن اینها خسارت است.”» این سخنان رهبر معظم انقلاب گرچه در تمجید و ستایش از دو فقیه پارسا و بصیر ایراد شده است، اما در کنه خود یک معیار و تراز را به امت اسلامی رهنمون می‌شود که الحمدلله جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر آن معیارها پایبند بوده است.

والسلام علیکم و رحمه الله ‌
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

لیست کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به نفکیک استان‌ها:

آذربایجان شرقی: سید محمد علی آل هاشم، محمدتقی پور محمدی، جواد حاجی زاده کلجاهی، سیدباقر سیدی بنایی و علی آذربایجان غربی: عسکر دیرباز، میرعلی امیر قریشی و جواد مجتهد از استان آذربایجان غربی

اردبیل: سید حسن عابدینان کلخوران و سیدحسن عاملی کلخوران

اصفهان: سید سعید حسینی، سید یوسف طباطبایی نژاد، عبدالمحمود عبدالهی، مرتضی مقتدایی و سید ابوالحسن مهدوی

ایلام: سید محسن سعیدی گلپایگانی

بوشهر: سید هاشم حسینی بوشهری

تهران: عبدالجواد ابراهیمی فر، علیرضا اعرافی، احمد دانش زنده مومن، قربانعلی دری نجف‌آبادی، محمود رجبی، حسینعلی سعدی، غلامعلی صفایی، سعید صلح میرزایی، محسن قمی، محمود محمدی عراقی‌، غلامرضا مصباحی‌مقدم، محمدعلی موحدی‌کرمانی، سیدمحمد علی موسوی جزایری، علی مومن پور، محمدرضا ناصری کوچه بیوک، غلامعلی نعیم آبادی

چهارمحال بختیاری: علیرضا اسلامیان

خراسان جنوبی: سید ابراهیم رئیسی

خراسان رضوی: سید مجتبی حسینی، سید احمد حسینی، حسن عالمی، سید احمد علم‌الهدی، سیدمحمدرضا مدرسی مصلی، غلامرضا مغیسه

خراسان شمالی: غلامرضا فیاضی

خوزستان: سیدمحمد علی بهبان پور، محسن حیدری آل کثیری، حسین رفیعی، سیدعلی شفیعی، عباس کعبی نسب، مجید مقامی

زنجان: اسماعیل نوری

سمنان: سیدمحمد مهدی میرباقری

سیستان و بلوچستان: احمد احمدی تبار، علی احمد سلامی

فارس: احمد بهشتی، علیرضا پیروزمند، لطف اله دژکام، علی اکبر کلانتری، سیدمحمد علی مدرسی طباطبایی

قزوین: علی اسلامی، مجید تلخابی

قم: سیدمحمد سعیدی گلپایگانی،

کردستان: فایق رستمی، سیدمحمد کاظم موسوی نسب

کرمان: سید احمد خاتمی، احمد شیخ بهایی، امان اله علیمرادی

کرمانشاه: مهدی خطیبی، مصطفی علما

کهلیویه و بویر احمد: سید شرف الدین ملک حسینی

گلستان: سید محسن طاهری، عبدالهادی مرتضوی شاهرودی

گیلان: سید علی حسینی اشکوری، رضا رمضانی، رسول فلاحتی، احمدعلی یوسفی

لرستان: مهدی سلیمانی تبار، هاشم نیازی

مازندران: صادق اردشیر لاریجانی آملی، سیدرحیم توکل، محمدباقر محمدی، علی معلمی

مرکزی: علی عباسی، محسن محمدی عراقی

هرمزگان: محسن ابراهیمی

همدان: حبیب اله شعبانی موثقی، سیدمصطفی موسوی فراز

یزد: ابوالقاسم وافی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.