بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

0 ۵۶

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏
‌ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون، فصلت/ ۳۰

” بیست و دو بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، ۲۲ بهمن‏‎ ‎‏سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان، و ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر‏‎ ‎‏جهان، ۲۲ بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، ….
‏‏روح الله الموسوی الخمینی‏ ”

امام خمینی (ره) با گفتمان اسلام ناب محمدی(ص)، و با تکیه برمردم با ایمان و اتحاد امت اسلامی، طومار رژیم دست نشانده ی طاغوتی، استبداد و استکبار را درهم پیچیده و شرف انسانی، روح امید، احساس غرور و خودباوری را نه تنها در آحاد ملت ایران بلکه در امت اسلامی و وجدان های بیدار زنده کردند.

۲۲بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت مجاهدان از خود گذشته و جوانان ایثارگر، ملت بزرگ ایران در طول سال های مبارزه برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است. بی شک حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام و دست آوردهای انقلاب که با خون هزاران شهید به دست آمده، بوده و این پیام را به دنیا بخصوص به بدخواهان می دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان ها ایستاده است.

حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مأیوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی در آستانۀ چهل و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر حکیم انقلاب و شهدای گرانقدر، از عموم مردم انقلابی دعوت می‌نماید با حضور پرشور درجشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲بهمن، بار دیگر وحدت ملی را به جهانیان به نمایش بگذارند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.