کریم کریمی تبار:
حضور مردم در پای صندوق‌های رای تحول آفرین است

0 ۴۶

کریم کریمی تبار در گفت‌وگویی اظهارکرد: انتخابات یکی از عرصه های مهم و موثر در آینده کشور است و مشارکت بالا قدرت و اقتدار ملی و بین المللی کشور را ارتقا می دهد.

وی افزود: دشمن با راهبرد ناامید کردن مردم صندوق رای را نشانه گرفته که کسی در پای صندوق حاضر نشود ولی باید بدانیم رای درست و آگاهانه تیری بر قلب دشمن است و تحکیم بخش سیاست و اقتصاد ملی است.

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: با وجود مشکلات و گلایه مندی به حق مردم ولی تنها مسیر غلبه بر این مشکلات حضور در پای صندوق رای است و برای اینکه تحول ایجاد کنیم باید رای دهیم؛ قهر و رای ندادن در واقع حق خودمان را ضایع کردن است.

این فعال سیاسی ادامه داد: مشارکت بالا و آگاهانه نیاز تقویت فعالیت های سیاسی احزاب و مردم است و باید کانون دینی و مساجد و هیات تا هر کسی که مخاطب دارد، حضور پرشور و آگاهانه را در دستور کار خود قرار دهد.

وی درباره فعالیت جبهه پایداری برای انتخابات گفت: فعالیت جبهه در این سال‌ها تعطیل نشده وبرای مسأله انتخابات از ۶ ماه پیش کمیته تشکیل شده و فضا و افراد را رصد و پایش می کند.

کریمی تبار بیان داشت: در طی ۶ ماه گذشته با دعوت از چهره های سیاسی در استان بالغ بر ۵۸ برنامه سیاسی و فرهنگی از سوی جبهه برگزار شده و معتقدیم مشارکت بالا به نفع همه است.

وی گفت: حمایت جبهه از افراد و نامزدهای انتخاباتی منوط به داشتن برنامه و کارآمدی فرد و از طرفی روحیه انقلابی گری به‌ویژه در مبارزه با اشرافی گری و فتنه گران است.

این فعال سیاسی گفت: امیدواریم با توجه به اقدامات مثبت و بی سابقه دولت سیزدهم در خوزستان و فرایند سازنده شورای نگهبان، انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.