بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای راه قدس

0 ۳۶

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای راه قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی هنوز مانند آتش فشانی جوشان در قلب های تمام مستضعفین شعله ور است. شهادت یاران یکی پس از دیگری سبب مضاعف شدن اندوه و البته خشم انقلابی ما شده است. سید رضی موسوی و صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این مسیر به فرمانده خویش و دیگر یاران شهیدشان پیوستند.

اما امروز در حالی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را گرامی میداریم که بیش از هر زمان دیگر به آرمان آن شهید بزرگوار که همانا پایان عمر نکبت بار رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک شده ایم.

حلقه محاصره اسرائیل تنگ تر از همیشه گشته است، به برکت خون هایی که از سراسر امت اسلام امروز اتحاد ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف محکم تر از قبل گشته  و با تلاش های فرزندان خمینی کبیر و خامنه ای عزیز جبهه مقاومت که روزی آرزوی دستیابی به سلاح های فردی ساده را داشت امروز به سلاح های دوربرد و استراتژیک مسلح شده است به گونه ای که از تنگه  باب المندب تا مدیترانه دیگر امنیتی برای هر آنچه به اسرائیل مرتبط است وجود ندارد. ایده جبهه جهانی مستضعفین درحال رخ نمایی است و هسته های مقاومت در جهان در حال تبدیل شدن به قدرت هایی ملی و فرا ملی هستند.

و بیداری بزرگ در عمق و جان ملت فلسطین شکل گرفته است. بیداری که دیگر نه تنها به دنبال سازش نیست بلکه مقتدر دست بر سلاح گذاشته و برای عزت و کرامت خود بر دشمن لعین خود یورش می برد. این بیداری بزرگ و تقدیم هزاران شهید، تضمین پیروزی و نصرتی الهی خواهد بود.

و چه کسی انکار خواهد کرد که این امواج خروشان پس از نفس حیات بخش روح ا… خمینی و راهبری خامنه ای حکیم مدیون مجاهدت ها، ایثارها و خون پاک آن سردار مظلوم و یارانش است.

برادران و خواهران عزیز ما در ایران اسلامی مسئولیم. مسئولیتی عظیم برگردن همه ماست. امتداد راهی که با انقلاب اسلامی ملت ایران آغاز شده با بصیرت و مجاهدت همین ملت نیز تکمیل می گردد.

ما موظفیم جمهوری اسلامی ایران را بر رفیع ترین قله های عزت، کرامت و سربلندی برسانیم. ام القرای جهان اسلام باید در عمل نماد عدالت استقلال و آزادی در جهان باشد.

راه رسیدن به این مهم نیز صراحتاً در وصیت نامه سردار دلها آشکار است.

التزام عملی و قلبی به ولایت مطلقه فقیه و بیداری آگاهی و صحنه بودن ملت انقلابی ایران تنها راهکار تحقق این هدف متعالی است.

بیداری ملت یعنی حضور در صحنه هایی که مقدرات کشور اسلامی تعیین می گردد. بیداری ملت از یک طرف یعنی شناخت عناصر غرب گرایی که به اسلامیت نظام اعتقادی ندارد و نه در عمل جمهوری آن را به رسمت می شناسند. ما هرگز شورش اقلیت اشرافیت گرا را برای مردم در فتنه ۸۸ فراموش نخواهیم کرد.

ما وادادگی های این جریان در مذاکرات برجامی و از کار افتادن قلب راکتور خود را فراموش نخواهیم کرد. ما شکل دهی نظام اقتصادی کشور بر اساس تجویزهای نئو لیپرال را که سبب خرد شدن مردم مستضعف در برابر فشار اقتصادی برنامه چرخش های توسعه را فراموش نخواهیم کرد.

و بیداری ملت از طرف دیگر یعنی شناخت اسلام ناب محمدی که خمینی کبیر احیاگر آن است. یعنی اعتقاد به مسیری که خامنه ای عزیز ما را به آن راهبری می نماید.

وظیفه ماست تا ارزش هایی چون ولایت مداری، استقلال طلبی، حمایت از مستضعفین، خدمت به مردم و مبارزه با استکبار بر سر دست بگیریم و با مطالبه گری منصفانه سبب تحقق آن ها گردیم.

وظیفه ماست کسانی را برای امور مقدرات کشور مسلط سازیم که آمال شان اعتلای اسلام و خدمت صادقانه بر مردم باشد. اگر بر اصول راستین خود پافشاری نماییم، وحدت کلمه حاصل می شود و قطعاً نصرت الهی در پی آن خواهد آمد.

این تکلیف ما در برابر ایثارهای حاج قاسم است و آنچه او از فرزندان ایران اسلامی انتظار دارد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها و شهدای راه قدس در انتها به مسئولین کشور یادآور می شویم فقط انتقام سخت حقیقی که همانا اخراج  آمریکا از منطقه است، می بایست با نهایت جدیت دنبال گردد و در این مسیر نباید فریب بازی‌های این مقطع را خورد. در عین حال به تجاوزات، ترورها و دست اندازهای می بایست جواب هایی بازدارنده و سخت داد که البته اعتقاد ها در جبهه پایداری برآن است که دلیرمردانه جبهه مقاومت از نیروی قدس سپاه تا سایر مبارزین و مجاهدان بدون هیچ ترس و واهمه قطعاً در مسیر تحقق آن اقدام خواهند نمود.

امروز همه ما سرباز مطیع بزرگ ترین فقیه دوران و چشم انتظار ظهور حضرت حجت خدا خواهیم بود.

(إِنَّهُمۡ یَرَوۡنَهُۥ بَعِیدٗا وَنَرَىٰهُ قَرِیبٗا)
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.