حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی:
برگزاری انتخابات پرشور مشت محکمی بر دهان دشمن است

0 ۱۸

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در مراسم سالگرد ارتحال علامه مصباح (ره) در جلسه زیارت عاشورا یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانشان را گرامیداشت و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید دارند تا مشت محکمی بر دهان دشمن وارد شود و ما نیز باید گوش به فرمان ایشان، برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده شویم.

وی افزود: اکنون ایران اسلامی را در سطح جهان به عنوان یک ابرقدرت می‌دانند در حالی که حدود ۳۰ سال پیش در برخی از کشورها بسیاری از افراد حتی نمی‌دانستند ایران کدام نقشه جهان است.

حجت الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: در یک ماه گذشته در قاره آفریقا جلسه ای با حضور چندین کشور برگزار شد که در آن جلسه به صراحت، کشور ایران یکی از بزرگترین ابرقدرت‌های خاورمیانه اعلام شد که می‌تواند اسرائیل را از بین ببرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچگاه منکر وجود مشکلات در کشور نمی‌شویم اما دولت و مجلس همواره برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به برخی از تلاش های علامه مصباح برای معرفی اخلاق اسلامی در سطح جهان ادامه داد: در مطالب علمی علامه فقید مصباح، ابتکارات جالبی وجود دارد که برای دستیابی به آن ها باید تمامی کتب ارزشمند این علامه برجسته را مطالعه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی اضافه کرد: با وجود تمامی مطالعات در زمینه اخلاق، نظام و مکتب اخلاقی منسجم و مدون در سطح جهان مشاهده نشد تا اینکه علامه مصباح با انجام مطالعات مهم در زمینه اخلاق اسلامی، به دستاوردهای بزرگی دست یافتند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: علما با بررسی‌های صورت گرفته بیان مکتب اخلاقی اسلام را بسیار هزینه‌بر دانستند و دیدگاه علامه طباطبایی را ارزیابی کردند اما پس از آن ۱۵ جلد کتاب دیدگاه خاص علامه مصباح مورد توجه ویژه قرار گرفت.

وی گفت: بیش از ۶۰ بار رهبر معظم انقلاب اسلامی از علامه مصباح تقدیر کرده که این موضوع نشان‌دهنده ارزش و جایگاه بالای ایشان در این کشور اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی بیان‌کرد: یکی از نتایج مهم قابل استخراج از موضوع اخلاق اسلامی این است که هر فردی در هر مسئولیتی باید به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهد و در صورت انجام عمل اشتباه، باید مورد گوشزد قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.