بیانیه جبهه پایداری استان استان آذربایجان شرقی در پی عملیات غرور آفرین مجاهدان فلسطینی

0 ۱۵۱

جبهه پایداری استان استان آذربایجان شرقی در پی عملیات غرور آفرین مجاهدان فلسطینی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ، مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا ، وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا ، وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ، یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ. (سوره مبارکه حشر آیه شریفه ۲)

و هنگامی که اورشلیم را در محاصره لشکریان خواهید دید ، بدانید که ویرانی آن نزدیک است… ( انجیل لوفا )

ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند. ( امام خامنه ای مدظله العالی )
الله اکبر، الله اکبر

زمانی مردم مبارز، جوانان، و کودکان بی‌پناه فلسطین با سنگ با غاصبان صهیونیستی می‌جنگیدند. امروز در عملیات طوفان الاقصی با هزاران موشک صهیونیست‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشیده و به درک واصل و یا اسیرکرده‌اند. چیزی که بیش از ۷۰ سال است بر سر فلسطینی‌ها آورده‌اند. امروز کودکانی که با سنگ با صهیون مقابله می‌کردند به مدد الهی قدرت فتح قدس را در پیش چشم خود دارند.

جهانی که همواره کشتار وحشیانه کودکان فلسطینی را نظاره می‌کردند. امروز با چشمانی خیره قدرت مقاومت جوانان شجاع، غیور، با شهامت را می نگرد، که قطعا فاتحان و پیروز نهایی این نبرد خواهند بود ان شاءالله.

درود و نصرت خداوند بر دلهای با ایمان مردم مقاوم، وجوانان شجاع فلسطینی،
جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان استان آذربایجان شرقی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.