صادق محصولی:
در مجلس فعلی کارهای خوبی مثل قانون جمعیت و اقدام راهبردی انجام شده است

0 ۱۵۹

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی «صف اول» با اشاره به انتخابات سالجاری در کشور گفت: مجلس جایی است که ریل‌گذاری تمام نهادهای اجرایی کشور را با قانون‌گذاری بر عهده دارد و جایگاه مجلس بسیار مهم است.

وی افزود: مسلما در چنین جایی باید افرادی وارد بشوند تا بتوانند آن وظیفه اصلی خود را درست انجام دهند و مسلما نیاز است که تجربه لازم و تخصص مورد نیاز را داشته باشند.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه گفت: ما در همین راستا در بیانیه جبهه پایداری از نخبگان عزیز کشور خواهش کردیم که در پیش ثبت‌نام شرکت کنند تا یک مجلس موفق و پویا داشته باشیم.

محصولی با اشاره به وظایف صداوسیما در انتخابات پیش رو، گفت: همان طور که قانون مشخص کرده، صداوسیما نباید رویکرد جناحی داشته باشد و از ظرفیت‌های مختلف در انتخابات استفاده شود.

وی افزود: سیاست‌های ابلاغی انتخابات که از طرف رهبر انقلاب ابلاغ شده، دارای بندهای مختلفی است که در دو سه جا بر فراهم کردن زمینه بالا آمدن نامزدهای انتخابات به صورت اصلح و شایسته‌سالاری تأکید شده است.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه گفت: به طور قطع، کسانی که مخالف مشارکت گسترده مردم هستند، در مسیر دشمن حرکت می‌کنند و مشارکت مردم انقلاب را حفظ کرده و در تمام بزنگاه‌ها مردم در تمام صحنه‌ها به این انقلاب کمک کرده‌اند.

محصولی افزود: عدم مشارکت توصیه دشمن است که موجب بشود مقبولیت و مشروعیت نظام زیر سؤال برود.

وی در ادامه گفت: جریان‌های داخلی که با تحریم و تشکیک انتخابات مسائلی را مطرح می‌کنند، در مسیر دشمن حرکت و به سمت خواست دشمن عمل می‌کنند.

دبیرکل جبهه پایداری با تأکید بر ثبت‌نام ۲۷ هزار نفری داوطلبان برای انتخابات مجلس، گفت: این موضوع نشان‌دهنده مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

محصولی افزود: همان طور که مراجع تقلید و رهبر انقلاب حضور در انتخابات را یک واجب شرعی مطرح کردند، طبیعتاً مردم باید از این حق خود بهترین استفاده را برده و در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

وی افزود: ما گروه‌هایی داریم که نسبت به خیلی از مبانی انقلاب حمله می‌کنند، اما می‌گویند برانداز نیستیم، خب این‌ها دقیقا در راستای دشمن عمل می‌کنند.

دبیرکل جبهه پایداری یادآور شد: ما باید در مجلس افرادی را داشته باشیم که در تصمیم‌گیری‌ها شجاع باشند و غیر از خدا، از کسی نترسند و خدا را برای خود کافی بدانند.

محصولی گفت: جایگاه مجلس بسیار مهم و خطیر است و همان طور که امامین انقلاب گفته‌اند، این جایگاه مهم، تأثیر زیادی بر زندگی همه مردم دارد.

وی افزود: هر چقدر که نخبگان و افراد متخصص بیشتری در مجلس حضور داشته باشند، درصد بیشتری از مشکلات زندگی مردم حل می‌شود؛ بحث تخصص و تجربه در کنار فسادستیز و عدالتخواه بودن، از شاخص‌های مهم یک نماینده تراز است.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به عملکرد مجالس قبلی کشور، اظهار کرد: بدترین دوره مجلس، دوره ششم است و در مورد مجلس فعلی هم باید گفت که در مجلس فعلی هم کارهای خوبی صورت گرفته و قوانین خوبی مثل قانون جوانی جمعیت و اقدام راهبردی در این مجلس تصویب شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.