بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر

0 ۳۰۴

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر بیانیه ای منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾
به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!
سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰

خداوند متعال در آیات قرآن کریم وعده تحقق پیروزی و ظفر را از آن کسانی می داند که در راه حق ثابت قدم بوده و مقاومت و پایداری را سر لوحه امر خویش قرار داده و در این راه شروع به حرکت می کنند و موانع موجود در مسیر آن ها را از ادامه آن منصرف نمی کند.
از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره تا کنون ما شاهد دستاوردها و نمادهای فراوانی از مقاومت و پایداری ملت ایران در تمام عرصه ها بوده ایم.
پیروزی در دفاع مقدس یکی از ثمرات مقاومت و پایداری ملت شریف و عزیز ایران است و در این دوران ۸ ساله سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر یکی از نمادهای برجسته این عرصه است که شهدای عزیز با بذل جان خویش و رزمندگان با مقاومت و ایثار فداکاری از کیان وطن دفاع کرده و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران عزیز به دست دشمنان بیفتد.

در بخش بین الملل و فرامنطقه ای یکی از نمادهای مقاومت و پایداری شکل گیری جبهه مقاومت در محور غرب آسیا در مقابل داعش و رژیم صهیونیستی است و اصلی ترین موضوع در این مرحله پیروزی مقاومت در جبهه های مختلف است که ثمره دفاع جانانه مدافعان و شهیدان وسیدالشهدای محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است که موجب حفظ منطقه گردیده و نقشه های دشمنان و استکبار جهانی را در شکل گیری خاورمیانه جدید نقش بر آب کرده است.

طبق بیانات امام خامنه ای عزیز، مقاومت البته هزینه دارد اما هزینه تسلیم در برابر دشمن بیشتر است واز سوی دیگر اکنون به این نتیجه رسیده ایم که حتی دستاوردهای مقاومت از سازش بیشتر است و دولتمردان و مسئولین داخلی باید با تلاش بی وقفه این دستاوردهای اقتصادی در این زمینه را به منصه ظهور برسانند تا مردم عزیز ایران که با مقاومت و پایداری توانستند تحریم های ظالمانه و کمر شکن استکبار جهانی را خنثی کنند، بتوانند شیرینی ثمره این مقاومت را حس کنند البته تحقق این مهم مستلزم برنامه ریزی دقیق جهت اقدام مفید در راستای رشد تولید و مهار تورم و توسعه تبادلات اقتصادی و عمرانی در بین ملت ها و دولت‌های جهان مخصوصا جبهه مقاومت است.

امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و استقامت و پایداری عموم ملت ایران و علی الخصوص خانواده ی ایثارگران از همیشه الهام بخش تر و قوی تر شده است. امروز مکتب سلیمانی ساز انقلاب اسلامی شجره ی تنومند و پرثمری شده و دستاوردهای بزرگی برای آزادی ملّت ها به ارمغان می آورد و به قول رهبر عزیزمان حالا حالاها برای اربابان دنیا دردسرآفرین خواهد بود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن دوران از خداوند متعال مقاومت روز افزون ملت شریف ایران در مسیر حق و ثبات قدم را تا ظهور ولایت کلیه ی الهیه مسئلت دارد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.