سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:
وحدت حول محور گفتمان پیش برنده است/ سیاست‌های کلی ابلاغ شده توسط رهبر انقلاب باید محور اصلی فعالیت‌های انتخاباتی قرار گیرد

0 ۲۰۶

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگویی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: مهم ترین موضوعی که مطرح است و همه دوستداران نظام باید توجه کنند وحدت حول محور گفتمان پیش برنده است که ما باید سعی کنیم به آنچه که رهنمودهای امامین انقلاب است در خصوص برگزاری پرثمر انتخابات عمل کنیم تا نتیجه انتخابات به نفع مردم و نظام رقم بخورد. عدول از این شاخص ها  همیشه باخسران و زیان مواجه بوده پس بنابر این هرگونه علایق و سلایق گروهی و فرقه ای باید کنار برود و رهنمودهای راه گشای مقام عظمی ولایت ملاک عمل باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت کشتی انقلاب را امامین انقلاب با حکمت و تدبیر به اینجا رسانده اند و ما باید منافع نظام و مردم را در نظر بگیریم و با توجه به مقتضیات زمان صحنه انتخابات را به گونه ای تدبیر کنیم که مورد رضای حضرت پروردگار و حضرت حجت باشد. لازمه تحقق آن این است که مثل یک رزمنده مخلص و پاک دل در این عرصه حضور داشته باشیم و هرگونه تعلق دنیایی را از خود دور کنیم و سعی کنیم زاویه نگاهمان به عنوان کنشگر سیاسی کاملاً منطبق با اهداف و آرمان ها و  مطابق  هدایت حکیمانه  این دو بزرگوار  باشد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ما پیرو ولایت بوده و منقطع از آن اندیشه والا نیستیم و نمی‌توانیم بدون توجه به رهنمود ها وتدابیر این  دو حکیم نیک اندیش امر انتخابات راپیش ببریم باید متوجه باشیم مدل رفتاری ما درعرصه انتخابات در چهارچوب تدابیر حکیمانه رهبری عزیز باشد تا مصون از هرگونه انحراف از معیار باشیم دراینصورت با این رویکرد صادقانه، مردم و خصوصا جوانان  به جهت گیریهای سیاسی گروها و جریان های انقلابی اعتماد بیشتری خواهند کرد وفضای انتخابات شور انقلابی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: ضرورت ایجاب می‌کند به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب در انتخابات پیش رو، دال مرکزی فعالیت‌های انتخاباتی تلاش برای اجرائی کردن سیاست‌های کلی انتخابات که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده باشد که متاسفانه قریب به هفت سال ازاین ابلاغ می‌گذرد و تا کنون از طرف مجلس محترم اقدام جدی صورت نگرفته که شایسته بود صاحبان تریبون واحزاب اجرائی شدن این سند فاخر وسرنوشت ساز را تبدیل به مطالبه مردمی  می کردند درنتیجه مجلس درانجام وظیفه قانونی خود تعلل نمی کرد واصلاح قانون انتخابات را بموقع تصویب می‌کرد وامروز فعالیت‌های انتخاباتی چهار چوب منطقی تری پیدا می‌کرد و نقطه وفاق و وحدت کلیه گروها و جریانات انقلابی می شد.

مجید متقی فر تصریح کرد: این فرمان پرحکمت، آنچنان دقیق و جامع تنظیم شده ضمن در نظر گرفتن تمام آسیب های انتخاباتی رهنمودهای عالمانه و دوراندیشانه با مضامین پر معنا در جهت آسیب زدایی ومعنا بخشی به کلیه عرصه‌های انتخابات و مصون دادن از هرگونه انحراف از مقاصد انتخابات، ریل انتخابات را برای  همیشه  چنان استوار و محکم طراحی کرده، که هرچه دربستر زمان جلو می‌رویم وضعیت انتخابات جهت گیری متعالی تری  خواهد داشت داشت. الان لازم است که همه فرهیختگان، صاحبان تریبون، بزرگان و صاحب منصبان پیگیری کنند تا هرچه سریعتر امر اصلاح قانون انتخابات نهایی شود. البته اکنون حرکتی  در مجلس محترم در این خصوص در جریان است لیکن ناکافی بنظر میرسد. باید توجه داشت این با در نظر گرفتن همه مضمون فرمان، منشأ اثر خواهد بود در غیر اینصورت اگر به بخشی توجه شود و از بخشی غفلت شود ‌اثر تحولی نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: جبهه پایداری از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده وکمیته انتخابات را فعال نموده لکن موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم و در حال حاضر ضمن رصد فضای سیاسی‌کشور با برگزاری جلسات تحلیل وبررسی، تلاش می‌شود بایسته‌های انتخابات مطابق با افق های مرسوم امامین انقلاب پیگیری شود و در آینده انشاءالله با برگزاری همایش های استانی و سراسری در تبیین شاخص های انتخاب نامزد اصلح و انقلابی به منظور شکل گیری مجلس انقلابی تلاش‌های خود را گسترش خواهیم داد انشاءالله.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.