حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:
سیمای شهر شیراز باید در تراز سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) باشد

0 ۱۰۴

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شیراز بیان کرد: در سفری که اعضای کمیسیون فرهنگی به استان فارس داشتند از مناطق مختلف استان بازید به عمل آمد و مشخص شد فعالیت‌های فرهنگی جوانان شیراز بی نظیر است.

وی ضمن تبریک ۱۵ اردیبهشت، روز شیراز گفت: شیراز از سوی رهبری سومین حرم اهل بیت (ع) نام گذاری شده که باید آثار این نام گذاری در سطح شهر و استان دیده شود البته باید سیمای شهر به گونه‌ای باشد که آثار سومین حرم اهل بیت (ع) بودن در فضای عمومی شهر شیراز مشهود باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سبک زندگی ایرانی – اسلامی متذکر شد: با توجه به سبک زندگی ایرانی – اسلامی باید رفتار زوجین به گونه‌ای باشد که زندگی پایدار و مبتنی بر اصول اسلامی در آن جریان داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول علاوه بر تمامی وظایفی که بر عهده مسئولان است باید این افراد مراقبت ویژه‌ای از جامعه اسلامی و اعضای آن داشته باشند به گونه‌ای که مسئولان و اهالی هیأت‌های مذهبی عامل افتخار جامعه شوند.

این نماینده مجلس به بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از بافت فرسوده شیراز در اطراف حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) نیز اشاره کرد و گفت: به نظر برای ساماندهی این بافت قدیمی بین مسئولان استان فارس هم اختلاف وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.