حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی:
اتهام به همه نمایندگان به خاطر اشتباه چند نفر قابل قبول نیست/یکی از برکات شفافیت در میان گذاشتن واقعیات با مردم است

0 ۱۶۶

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در گفتگویی بیان کرد: با توجه به موج سازمان یافته خارجی و داخلی علیه مجلس در موضوع واگذاری تعدادی خودرو که عموما به افراد غیرنماینده واگذار شده، در این چند روز از رییس مجلس توقع بود موضع شفاف تری درباره خودرو‌های شاسی بلند و عوامل آن داشته باشد و از حیثیت عموم نمایندگان مجلس دفاع کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان پاکدست مجلس تحت فشار افکار عمومی و به ویژه مردم حوزه‌های انتخابیه خود قرار خواهند گرفت در حالی که در این راستا نبودند و بسیاری از آن عزیزان از این قضیه بی خبر بودند.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: از آن جا که مردم عزیز ما از مجلس و نمایندگان خود توقع کوچکترین خطا را ندارند این گونه واگذاری خودرو‌ها به هر شکلی که باشد را برنمی تابند بنابراین بر مسئولان امر است طبق قانون برخورد جدی با عوامل آن، توزیع کننده و یا دریافت کننده داشته باشند و اینکه به خاطر اشتباه چند نفر، همه نمایندگان مورد اتهام قرار گیرند، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

آقاتهرانی خاطرنشان کرد: یکی از برکات شفافیت همین است که ما نمایندگان با مردم واقعیات را در میان گذاریم نباید به خاطر ابهام گویی، مجلس آلوده معرفی شود.

وی تاکید کرد: بنده به وجود این مجلس پاک و انقلابی افتخار می‌کنم؛ توقع داشتم رییس مجلس که مسئولیت امور اجرایی و اداری مجلس را برعهده دارد، قبل از حضور نمایندگان به منطقه و حوزه‌های انتخابیه، درگیر پاسخ به مساله‌ای که قاعدتا مسئولیت پاسخگویی آن بر عهده رییس مجلس بود، نشوند تا نمایندگان بهتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.