بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم

0 ۱۶۵

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای هتک حرمت و آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد، را محکوم کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
کَلَّا إِنَّهَا تَذْکِرَهٌ ﴿۱۱﴾ فَمَنْ شَاءَ ذَکَرَهُ ﴿۱۲﴾ فِی صُحُفٍ مُکَرَّمَهٍ ﴿۱۳﴾ مَرْفُوعَهٍ مُطَهَّرَهٍ ﴿۱۴﴾ بِأَیْدِی سَفَرَهٍ ﴿۱۵﴾ کِرَامٍ بَرَرَهٍ ﴿۱۶﴾

هرگز چنین مکن، این (قرآن) یک تذکر و یاد آوری است. و هر کس بخواهد از آن پند می‏گیرد. در الواح پرارزشی ثبت است. الواحی والاقدر و پاکیزه. به دست سفیرانی است، والامقام و فرمانبردار و نیکوکار. (آیات ۱۱ الی ۱۶ سوره عبس)

اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید خشم و نفرت مسلمانان، پیروان ادیان مختلف و ملت شریف ایران اسلامی را برانگیخت. این اقدام مذبوحانه از جمله تلاشهای ناکام دشمنان دین اسلام است و اهانت به همه انبیا و ارزش‌های الهی نشانگر ضعف و زوال عده‌ای جاهل افراطی مورد حمایت کشورهای غربی است و در هیج جای دنیا توهین به مقدسات قابل پذیرش نیست و نخواهد بود.

کشورهای غربی که مدعی آزادی بیان هستند فضا را برای این اقدام های افراطی باز گذاشته و با دادن مجوز به انجام اینگونه اعمال ترویج می کنند تا نقشه شوم خود در جنگ ترکیبی علیه مسلمانان تکمیل نمایند، البته اینگونه اقدامات شنیع مسبوق به سابقه بوده است هر چند امروز مسلمانان در همه دنیا بیدار هستند و این تحرکات ناجوانمردانه و افراطی و توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را که ثمره ای جز تنفر و نفرت پراکنی نخواهد داشت تحمل نخواهند کرد.

طرحها و اقداماتی همچون قرآن سوزی و توهین به مرجعیت دینی ودیگر اقدامات شبکه جهانی صهیونیزم نشان دهنده عمق خباثت دشمنان اسلام است و نباید آنها را دستکم گرفت. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است.

سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن اعلام اینکه این اقدام در چارچوب یک سلسله توهین‌های ناپسند به پیامبر اعظم حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله و مسلمانان و مقدسات آنها صورت می‌گیرد که توهین بزرگی به امت اسلام در سراسر جهان از شرق تا غرب است این اهانت به قرآن مجید؛ کتاب رحمت و حِکمت و عدالت را محکوم کرده و خواستار این است که نهاد‌های بین المللی جهان اسلام و دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی کشور، قاطعانه به پیگیری حقوقی و جرم انگاری این اقدامات ورود کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.