سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خبر داد:
جهت حضور حداکثری امت انقلابی مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه به میدان امام حسین(ع) منتقل گردید

0 ۱۷۰

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری با اعلام خبر جابجایی برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی گفت: با توجه به برگزاری این مراسم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین علیه السلام جهت حضور حداکثری و هم افزایی مردم انقلابی استان تهران برنامه جبهه پایداری انقلاب اسلامی با این برنامه ادغام گردید.

وی در ادامه افزود: این مراسم تحت عنوان «دفاع از حرم» عصر روز پنجشنبه ۸ دی ماه از ساعت ۱۵ در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

متقی فر در ادامه افزود: با توجه به کسالت حجت الاسلام رحیمیان سخنران مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مالک انقلاب اسلامی و ارتحال علامه مصباح یزدی عمار انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا می باشد و در ابتدای مراسم از مداحی حاج سعید حدادیان و حماسه سرایی حاج مهدی سلحشور و در پایان نیز از مدیحه سرایی حاج امیر عباسی بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: تقدیر از خانواده‌های معزز شهدای امنیت بخش دیگری از مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی می‌باشد که با حضور مسئولان کشوری و همچنین فرزندان علامه مصباح یزدی صورت خواهد گرفت.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان گفت: با توجه به ادغام این دو مراسم انتظار می‌رود امت حزب الله خصوصا جوانان انقلابی با حضور موثر و پر شور خود عظمت وهیمنه گفتمان حادثه عظیم نه دی را در مقابل دیدگاه جهانیان به نمایش بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.