آیت‌الله اعرافی:
انقلاب اسلامی، نقطه عطف تحولات بشری است

0 ۱۷۹

آیت الله علیرضا اعرافی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار شورای سیاست‌گذاری جبهه پایداری انقلاب اسلامی، اظهارکرد: امروز نقش احزاب و گروه‌های در رقابت در بهبود زندگی جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست و حزب و گروهی موفق‌تر است که در سایه نظام اسلامی خادم و خدمتگزار مردم باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یک نرم افزار تاریخ و تمدن ساز معادلات جامعه اسلامی، منطقه ای و جهانی را برهم زد و این نقطه عطف را کمتر کسی آن را باور دارد و نسبت به آن تفکر می‌کند، اگر هم تفکر داشته باشد، آن التزام لازم را ندارد.

آیت‌الله اعرافی نگاه انقلاب اسلامی را به مسائل، فوق راهبردی دانست و افزود: باید با تولید محتوا، کارفرهنگی و تبیین موضوعات، این نگاه راهبردی را برای نسل جوان روشن کرد، «طرح ولایت» مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی(ره) یکی از این راه‌های آشنایی با نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است که باید در محافل علمی و نخبگانی بیش از پیش به آن توجه شود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه به انسجام و وحدت رویه بیان جریان‌های نخبگانی و ائتلاف‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه غفلت‌هایی در خصوص انسجام و یکپارچگی میان احزاب و ائتلاف‌های مختلف در برهه‌هایی از زمان شاهد بوده‌ایم که خسارت‌هایی را برای ما به بار آورده است، این در حالیست که شاهد اتحاد در جبهه کفر با انبوهی از سلایق مختلف در مقابل نظام اسلامی هستیم.

در ابتدای این دیدار، حجج اسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی و ناصر سقای بی‌ریا گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته توسط این حزب را ارائه کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.