حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی:
نمی‌توان به غربی‌ها اعتماد کرد/ به دخالت‌های خارجی پاسخ دهیم

0 ۲۴۰

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی با اشاره به اینکه دخالت‌های کشورهای غربی در امور داخلی ایران مستکبرانه است، گفت: به غربی‌ها در هیچ زمینه‌ای نمی‌توان اعتماد کرد.
وی بیان کرد: ما باید همواره جمله امام راحل درباره رابطه با آمریکا را در نظر داشته و نصب العین قرار دهیم که فرمودند «همان گونه که بارها گفته‌ام، رابطه ایران و آمریکا، رابطه گرگ و میش است و بین این دو آشتی نیست».
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به غربی‌ها بدهکار نیستیم و نباید خودمان را در برابر آنان گم کنیم. آنان در حوادث و فتنه‌های مختلف ایران ذات پلید و دشمنی خود با ایران را نشان دادند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاملاً مشخص شد که اغتشاشات اخیر در کشورمان از بیرون از کشور و توسط آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی هدایت شده است. حتی بایدن و برخی از مقامات غربی هم در اظهارات خود اعتراف کردند که در امور ایران دخالت می‌کنند.
آقاتهرانی تاکید کرد: ما باید به دخالت‌های غربی‌ها در امور داخلی ایران پاسخ محکمی دهیم. البته مسئله مذاکرات هسته‌ای یک بحث دیگر است و تیم مذاکره کننده کشورمان باید با طرف مقابل بنشینند و صحبت کنند، اما هیچ گاه و به هیچ وجه نباید به غربی‌ها اعتماد کرد.
وی اظهار داشت: اگر غربی‌ها حاضرند روابط انسانی برقرار کنند، ما هم حاضر به گفتگو با آنان هستیم و در غیر این صورت، حاضر به گفتگو با آنان نیستیم و به آنان اعتماد نخواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.