بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی محکومیت اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید حسن صیاد خدایی

0 ۶۷۶

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی محکومیت اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سرهنگ سرافراز پاسدار «حسن صیاد خدایی» بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَقولوا لِمَن یُقتَلُ فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتٌ ۚ بَل أَحیاءٌ وَلٰکِن لا تَشعُرونَ «سوره بقره آیه ۱۵۴»
و به آنها که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده نگویید! بلکه آنان زنده‌اند، ولی شما نمی‌فهمید!

حوادث و عملیات کور تروریستی از سوی مزدوران استکبار جهانی و دست نشانده های آنها سابقه طولانی در میهن عزیزمان دارد و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌برکف نشان دادند.

ثمره این اقدام شنیع موجب به شهادت رسیدن سرهنگ سرافراز پاسدار «حسن صیاد خدایی» شد و این شهید عزیز به خیل یاران مدافع حریم حضرت زینب سلام الله علیها و همرزمان شهیدش پیوست.

این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌گیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حرکت مجاهدانه سپاه پاسداران غیور و ملت بزرگ ایران در تحقق آرمانهای متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند؛ غافل از اینکه خون شهیدان مخصوصا شهید پاسدار صیاد خدایی ضامن بقا و تعالی این‌ملت و کشور است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن ضروری دانستن اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری و برخورد با عاملین و آمرین این جنایت، شهادت این شهید عزیز از خیل مدافعان سرافراز حرم را خدمت رهبر معظم انقلاب هم‌رزمان و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.