بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

0 ۴۲۸

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر می‌باشد:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

«الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ»

«کسانی‌که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏‌اند نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند»

“سوره توبه آیه ٢٠”

باید همه متذکر این معنا باشند که این پیروزی ما پیروزی(ای) بود که به برکت اسلام و گرایش به اسلام و با فریاد «الله اکبر» به دست آمد.

کسی گمان نکند که اشخاصی یا گروه هایی پیروزی را برای ما تحصیل کردند، خیر این خدای متعال بود که وقتی که دید مردم در راه او قیام کرده اند با آنها همراهی کرد. امام خمینی “ره ”

۲۲ بهمن ماه بار دیگر یادآور نعمت های لایحتسب الهی به پاداش پایداری و پایمردی امتی وفادار و فداکار و گوش به فرمان رهبری الهی و هوشیار است.

پیروزی شکوهمندی که شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی انداخت و ایران را به یک “قدرت مستقل برتر” منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر جاهلیت مدرن گردیده است.

آری ۲۲ بهمن یوم الله است، و این روز خدا، هر سال با درخششی بی نظیر طلوع می‌کند و با نور خود روحی تازه و نشاطی زاید الوصف به همگان می‌بخشد، امیدهای جدیدی را زنده می‌کند و حقیقت سنت‌های الهی را به رخ جهانیان می کشد. و این گونه است که امسال نیز شاهد الطاف بی پایان الهی در یاری رساندن به امت خداجوی ایران در همه عرصه ها هستیم. افق های پیش رو نوید دهنده و امیدآفرین هستند و امت الهی ایران را به سوی شرایط نوین و موفقیت های تازه می خوانند.

ملت بزرگ ایران اکنون شاهد در آغوش گرفتن موفقیت های چشم نواز در میدان های جهانی و عرصه های نبرد توسط رزمندگان اسلام در همه اقلیم های اسلامی هست. تحولات بین المللی نیز، گرچه سخت و گاه تلخ، ولی شفابخش و نوید دهنده بهبودی و بهروزی است. امروز و در این شرایط سخت اقتصادی که مستلزم کوشش و توجه دو صد چندان کارگزاران در هر سه قوه است، مردم مسلمان بویژه ملت ایران، ندای بیدار کننده ی حق را به جان می شنوند که هان به خود آیید و به خدای متعال و وعده های او تکیه کنید و بدانید که اگر او را یاری کنید او حتما شما را در همه عرصه ها یاری خواهد کرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور در راهپیمایی بزرگ سالروز پیروزی ۲۲ بهمن‌ماه یاد و خاطر شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی و مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گو کوبیده و موجب ارتقای امنیت، استقلال و آرامش ایران اسلامی گردند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.