غلامحسین رضوانی:
نامزدهای جریان اصلاحات به دنبال حاشیه سازی هستند

0 ۴۹۲

غلام حسین رضوانی در واکنش به اهانت ها و متلک اندازی های نمایندگان جریان اصلاحات و دولت در اولین مناظره انتخاباتی، گفت: کاملاً قابل پیش بینی بود که این اتفاق در مناظره انتخاباتی بیفتد چرا که عملکرد دولت روحانی در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع بوده است.

وی بیان کرد: از آنجایی که عملکرد دولت روحانی ضعیف بوده است و نامزدهای جریان اصلاحات و نمایندگان دولت در انتخابات نمی توانند از کارنامه دولتمردان فعلی دفاع کنند، فضای مناظره ها را به سمت حاشیه می کشانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این آقایان که امروز نماینده جریان اصلاحات در انتخابات شده اند، حامیان اصلی دولت روحانی بودند و چون عملکرد دولت بسیار ضعیف بوده است، نمی خواهند در مناظره های انتخاباتی کارنامه دولت مورد ارزیابی قرار گیرد.

رضوانی ادامه داد: پیش بینی بنده این است که در مناظره های بعدی انتخابات، جو از این هم تندتر و حاشیه سازی ها تکرار و حتی تشدید شود چرا که اگر قرار باشد عقلانیت و منطق بر مناظرات حاکم باشد، طبیعتاً این آقایان حرفی برای گفتن ندارند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پشت پرده متلک اندازی ها و به حاشیه کشاندن مسائل اصلی مناظره و دغدغه های مردم چه جریان و گروه هایی هستند، گفت: قطعاً گروه ها و جریانات سیاسی حامی دولت به دنبال حاشیه سازی مناظره های انتخاباتی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع، افرادی که در این چند سال آگاهانه مسائل را به سمتی بردند که معیشت مردم دچار تنگنا شود، تشدید حاشیه سازی در مناظره های انتخاباتی را دنبال خواهند کرد چرا که می دانند در عرصه منطق و استدلال حرفی برای گفتن ندارند.

رضوانی تاکید کرد: مطمئناً نمایندگان جریان اصلاحات در عرصه انتخابات، نمی خواهند پاسخگوی شرایطی باشند که در ۸ سال گذشته دولت روحانی برای کشور ایجاد کرد و این افراد به دنبال فرافکنی هستند. البته برخی از دولتمردان هم این روزها فقط فرافکنی می کنند و به بهانه های مختلف به دنبال فرار از پاسخگویی هستند.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه های خود را به صورت دقیق به مردم ارائه دهند و از تئوری پردازی خودداری کنند، اظهار داشت: فردی که به دنبال کسب سکان ریاست جمهوری است، باید برای رفع مشکلات کشور برنامه داشته باشد نه اینکه فقط نظریه پردازی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.