حجت الاسلام پژمان فر:
مسئولان درباره انحراف زبان فارسی در فضای مجازی مراقبت کنند

0 ۴۲۰

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: به نمایندگان مجلس، کارگزاران دولت و مردم شریف در ارتباط با حمایت از ایتام تذکر می دهم زیرا کودکانی بدون حمایت در کشور وجود دارند که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و حضور در ماه مبارک رمضان، اقتضاء می کند این افراد را تحت پوشش قرار دهیم و یکی از بزرگترین کارها این است که به سفره های آنها رونق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت بحث زبان فارسی و لزوم مراقبت از آن افزود: گاه دیده شده بچه ها حتی در یک صفحه مطلبی که می نویسند، پر از غلط املایی و انشایی است که قابل فهم نیست و این امر یک ایراد اساسی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: کلمات در فضای مجازی منحرف شده و به صورت نابه جا استفاده می شود لذا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان ذیربط باید در این خصوص مراقبت کنند و صدا و سیما باید در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

وی با اشاره به سیل های اخیر در منطقه کلات خاطرنشان کرد: چند روز پیش در کلات سیل آمد و در دو روز آینده نیز پیش بینی بارش های شدید شده است لذا لازم است دولت به این موضوع توجه جدی داشته باشد چرا که کلات یک منطقه کوهستانی است و به دلیل عدم رعایت آبخیزداری و آبخوان داری، مردم دچار مشکل جدی شده اند و کوچ شدید از کلات به سمت مشهد صورت گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.