بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به گزارش رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی

0 ۵۰۳

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به گزارش دیکته شده آمریکا که از زبان رئیس مرعوب آژانس بین المللی انرژی اتمی بیانیه ای را صادر کرد.

بسمه تعالی

در شرایطی که جهان ملهم از انقلاب اسلامی هر روز تجربه ای جدید از عدالت خواهی برخاسته از فطرت پاک انسان را شاهد است، بسیار طبیعی است که مستکبران هر لحظه فشار خود را بر ام القرای جهان اسلام و محور بیداری اسلامی در جهان بیفزاید. گزارش دیکته شده آمریکا که از زبان رئیس مرعوب آژانس بین المللی انرژی اتمی بیان شد، حلقه ای دیگر از توطئه های زنجیره ای است که مستکبران برای دربند کشیدن انقلاب اسلامی و برون رفت خود از بحران شدید اقتصادی به کار گرفته اند.

مخالفت کشورهای غیر متعهد به همراه روسیه و چین با این گزارش، نشان آن است که آمریکا با همه تلاش هایش نتوانسته است اجماع جهانی علیه نظام اسلامی ایجاد کند. مع الوصف با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور آمریکا به دو کشور روسیه و چین و سابقه معاملاتی که پیش از این در جریان تشدید تحریم ها بین این قدرت ها با هدف محدود کردن قدرت انقلاب اسلامی صورت گرفت ما را ملزم می کند در این مصاف جدید نه متکی به صاحبان قدرت بلکه با اتکال به خداوند و با پشتوانه صفوف مستحکم زنان و مردانی که امروز نه فقط در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان اسلام، پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، آرایش تهاجمی خود را تنظیم کنیم.

افشای چهره مکار و در عین حال جنایتکار آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در محضر افکارعمومی و بیان بی پرده نقشه های مزورانه آنها در اقصی نقاط جهان، امروز از مهم ترین ضرورت هاست. از آنجا که رسانه ملی نقش آفرین اصلی این میدان می باشد، انتظار آن است که این رسانه تاثیرگذار در این عرصه جنگ نرم با نگرشی راهبردی به این امر مهم بپردازد.

با این روشنگری است که می توان ماهیت تروریستی رژیم آمریکا و پرونده ضد حقوق بشری این دولت و رژیم اشغالگر قدس را مستند پیش چشم جهانیان قرار داد. رژیمی که آشکارا ترور اشخاص را در دستور کار قرار می دهند. وجود زرادخانه هسته ای آمریکا و رژیم اشغالگر قدس که هیچ تعهد جهانی را نپذیرفته اند عمیق ترین و خطرناک ترین تهدید امنیت جهانی است. روشنگری در این عرصه، تکلیفی واجب از سوی همه کسانی است که حضور و بروزی در افکار عمومی دارند. همه جریانات سیاسی نیز باید مجاهدانه در مقابل تهاجم جدید نظام استکباری هوشیارانه عمل کنند.

برخی از اظهارات روزهای اخیر در داخل کشور هیچ پیامی جز حرکت در مسیر مورد نیاز نظام استکباری برای تضعیف جبهه انقلاب اسلامی ندارد. چه از سر غفلت و بی توجهی باشد و چه برخاسته از انانیت ها. تکرار سناریوی تقلب و ادعای احتمال خدشه در آراء، متعاقب رسوایی آشکار فتنه گران با اعتراف وزیر امور خارجه آمریکا در حمایت از عاملان فتنه ۸۸ و در پی آن نامه نگاری عده ای از زندانیان فتنه به سوءاستفاده از رافت نظام اسلامی نشان می دهد که هدف آمریکا از تمرکز بر تهدید های متعدد، بازسازی آرایش به هم ریخته همه کسانی است که در انتخابات گذشته، کمر به حذف جمهوریت نظام بسته بودند و با مشت حماسی ملت، محکوم به شکست و رسوایی شدند. امروز نیز راهبرد اصلی آمریکا بازسازی جریان وابسته به خود در داخل کشور به منظور تاثیرگذاری بر فضای انتخابات و تحلیل خود بر اراده ملت است.

به اعتقاد ما آنچه می تواند این حرکت جدید داخلی را که با هدایت پنهان و آشکار غرب در حال شکل گیری است همانند گذشته رسوا و مفتضح کند اقدامات هوشیارانه ، متعهدانه و مخلصانه همه مدافعان انقلاب اسلامی است.

در این ارتباط، توجه به امور زیر را از ضرورت های مسلم اعتقادی و سیاسی می دانیم:

۱ – پیوند عمیق نظام و مردم، بزرگترین سرمایه کشور و مهم ترین عامل بازدارنده در برابر هر نوع تهدیدات است. این اعتماد به طور مکرر در هر انتخاباتی متجلی شده است. اگرچه یقین داریم که همه دشمنان ملت بار دیگر پاسخ خود را با حضور و مشارکت گسترده و مسئولانه مردم در انتخابات آتی خواهند گرفت ولی وظیفه همه گروه ها و جریانات سیاسی می دانیم که از هر نوع رفتاری که القای کمترین شائبه بی اعتمادی و تزلزل در اراده ملت داشته باشد به جد بپرهیزند و از این سرمایه عظیم ملی با هوشمندی سیاسی و اتخاذ مواضع عاقلانه صیانت کنند.

۲- دستاوردهای بزرگ ناشی از اعتماد عمیق متقابل ملت و دولت همچون طرح بزرگ هدفمندسازی یارانه ها که دشوارترین اقدام اقتصادی و اجتماعی در دوره اخیر بوده است، موفقیت بزرگ و فناوری هسته ای و خنثی نمودن طرح سازمان یافته براندازی در فتنه ۸۸، نباید به بهانه تراشی ها و حاشیه پردازی ها مخدوش گردد. مواضع نسنجیده و ناصواب، تمرکز بر برخی از نارسایی ها به جای تلاش برای کاهش و رفع آنها، روح نشاط و امید را در ملت زایل می کند، باید مراقب بود که پشت صحنه چنین فضاسازی های تیره و منفی، شکست خوردگان فتنه ۸۸ هستند.

۳- قانون اساسی جمهوری اسلامی، مهم ترین سند میثاق ملیم است. ظرفیت های بالای این قانون در تلفیق شایسته مردم سالاری دینی با ظرفیت های عصر جدید در استفاده از نوآوری ها و دستاوردهای علمی، تامین و بسط عدالت و فراهم نمودن مشارکت فعال و گسترده مردم ضمن آن که این قانون را نقطه وحدت و وفاق ملیم قرار داده است، توانسته است الگوی مناسبی برای کشورهای اسلامی در عصر بیداری آنان باشد. در این شرایط نباید با برداشت های ناصواب از نگرش دقیق، عالمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انعطاف پذیری در ساختار نظام با حفظ ارزش های پایدار آن، این دستاورد بزرگ انقلاب را تضعیف کرد. متاسفانه کسانی که روزی برای ماندگاری در قدرت به راحتی اراده تغییر قانون اساسی را داشتند و در فتنه ۸۸ با اتکای به بیگانگان در برابر انتخابات آزاد و مردم سالارانه ایستادند امروز نگران جمهوریت نظام شده اند! نباید با اظهارات عجولانه در میدان این افراد بازی کرد.

۴ – دولت و مجلس محترم در شرایط فعلی و به ویژه در اواخر مسئولیت خود باید با همه همت به ایفای رسالت خطیر خود در گسترش عدالت، رفع محرومیت، خدمت رسانی خالصانه به مردم و به ویژه رفع فقر و نارسایی های مناطق محروم، مقابله با فساد و تبعیض و اصلاح نظام مالی، بانکی و دیگر نهادهای اقتصادی مصروف دارند. نزدیکی انتخابات و رقابت های سیاسی نباید نهادهای حکومتی را درگیر موضوعات حاشیه ای کند و فرصت خدمت را از آنان سلب نماید. باید به یقین بدانیم که ایمان به خداوند و تبعیت از ولایت و اتحاد مستحکم ملی، تنها قدرت ما در برابر همه شیطنت های نظام استکباری است و این مهم، جز با جهاد و تلاش و خدمت صادقانه حاصل نخواهد شد.

در این شرایط حساس، از خداوند متعال موفقیت در این آزمون عظیم را مسئلت داریم. بکوشیم که در این موقعیت حساس تاریخی عمل به تکلیف توام با اخلاق را وجهه همت خود قرار داده و از هر چه جز آن است دست بشوییم که سعادت واقعی در گرو عمل به وظیفه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.