بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونْ»

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): روز قدس، نشان دهنده صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است.

روز جهانی قدس با ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد تا مسئله فلسطین، به عنوان پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نشود.

روز جهانی قدس، روز فریاد مظلومیت ملت فلسطین و برائت از استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسرائیل غاصب نمی داند که اسرائیل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این همه تجهیز داشته باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

در روزهای گذشته با حمله ددمنشانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت مظلومانه جمعی از سرداران و پاسداران رشید اسلام و مستشاران نظامی ایرانی بار دیگر خوی تجاوزگر و تروریستی رژیم جعلی اسرائیل و هم‌پیمانانش به جهانیان نشان داده شد و این اقدام جنایتکارانه، گواهیست بر این امر که آنها هیچ‌گونه پایبندی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشر ندارند.

شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.

حالیه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و مشارکت در این حرکت مقدس و استکبارستیزانه بار دیگر این میراث ارزشمند و جاودانه حضرت امام‌خمینی(ره) را پاس داشته و فریاد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمان‌های مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق می کنیم.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان سمنان

نظرات (۰)
ثبت نظر