بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس

0 ۹

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونْ»

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): روز قدس، نشان دهنده صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است.

روز جهانی قدس با ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد تا مسئله فلسطین، به عنوان پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نشود.

روز جهانی قدس، روز فریاد مظلومیت ملت فلسطین و برائت از استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسرائیل غاصب نمی داند که اسرائیل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این همه تجهیز داشته باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

در روزهای گذشته با حمله ددمنشانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت مظلومانه جمعی از سرداران و پاسداران رشید اسلام و مستشاران نظامی ایرانی بار دیگر خوی تجاوزگر و تروریستی رژیم جعلی اسرائیل و هم‌پیمانانش به جهانیان نشان داده شد و این اقدام جنایتکارانه، گواهیست بر این امر که آنها هیچ‌گونه پایبندی به قوانین بین‌المللی و حقوق بشر ندارند.

شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.

حالیه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و مشارکت در این حرکت مقدس و استکبارستیزانه بار دیگر این میراث ارزشمند و جاودانه حضرت امام‌خمینی(ره) را پاس داشته و فریاد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمان‌های مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق می کنیم.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان سمنان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.