پیام تسلیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله حاج عبدالقائم شوشتری(قدّس سرّه)

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله حاج عبدالقائم شوشتری (قدّس سرّه) پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون

ضایعه‌ی ارتحال عالم جلیل‌القدر، عارف واصل، سالک الی الله آیت الله حاج عبدالقائم شوشتری (قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف عمیق گردید.

مرحوم آیت الله شوشتری طاب ثراه از زمره شخصیت‌های درخشانی بود که عمر شریف و پربرکتشان را در راه تهذیب نفس و کسب کمالات معنوی و خدمت به اسلام و مسلمین سپری نمودند و با تلاش و کوشش طاقت فرسای خویش، آثار ارزشمندی را برای محققین حوزه‌های علمیه و دانش پژوهان علوم اسلامی به یادگار گذاردند.

ایشان به جز فقه در زمینه‌های عرفان، اخلاق، ادیان، مذاهب و طرائق نیز مطالعه و تحقیق داشتند و تحصیلات عالی خود را در محضر اساتید بزرگی چون نزد آیت الله طباطبایی، آیت الله بهاء الدینی و آیت الله بهجت گذراندند و در عناوین امام جمعه دورود لرستان، شاهین شهر اصفهان و استاد حوزه علمیه اصفهان به تربیت طلاب انقلابی مشغول بودند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی این ضایعه‌ی مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، آحاد بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای ایشان رفعت رتبت، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می‌کند. حشره الله مع اولیائه و اسکنه فسیح جنانه.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

نظرات (۰)
ثبت نظر