بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

0 ۰

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا”

“در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند”

توحش افسار گسیخته رژیم صهیونیستی، آن فرزند نامشروع استکبار جهانی در غرب آسیا بار دیگر منجر به تجاوزی آشکار در برابر چشمان جهانیان گردید.
پس از قتل‌عام گسترده زنان و مردان و کودکان فلسطینی اینبار با تجاوزات وحشیانه و گسترده علیه مردم لبنان به جرم حمایت از مظلوم، شاهد شهادت بسیاری از کودکان، زنان و مردان رشید لبنانی در سایه سکوت مرگبار مجامع جهانی هستیم که صدای دروغین حمایت از حقوق بشرشان گوش عالم را کر کرده است ولی به عنوان سپری برای دفاع از قاتلان و جنایتکاران خبیث!
در آخرین تجاوز این نماد بربریت، فرماندهی مجاهد، رهبری شجاع و مؤمنی حکیم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله به یاران بزرگوار شهیدش پیوست.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی شهادت فرمانده سرافراز و رشید اسلام جناب سید حسن نصرالله را به حضرت بقیه الله‌ الاعظم (اروحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (ادام الله ظله العالی) و مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نماید و خود و همه نیرو های انقلابی را از مخاطبین پیام ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله می داند. جبهه پایداری بر خود فرض می داند که به همراه دیگر نیرو های انقلابی با تمام امکانات خود در کنار نیروهای مقاومت و مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز ایستاده و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آنان را یاری نماید.
همچون ولی امر مسلمین بر این باوریم که سگِ هار صهیونیست با این جنایت‌ها نمی‌تواند به ساخت مستحکم سازمان مقاومت و حزب‌الله صدمه‌ای بزند و به اذن الله سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد و مسلما وعده ی نهایی نصرت الهی برای مؤمنین و مستضعفین محقق خواهد شد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.