زهره سادات لاجوردی:
جنایت وصف‌نشدنی در بیمارستان شفای غزه همه انسان‌های آزاده جهان را در بهت فرو برده است

0 ۱۷

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایت تکان دهنده دیشب در بیمارستان شفای غزه، بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

جنایت وصف‌نشدنی دیشب در بیمارستان شفای غزه همه انسان‌های آزاده و شرافتمند جهان را در بهت فرو برده است.

آنچه که در بیمارستان غزه اتفاق افتاد یک تمرد، یک ابتکار شخصی یا پلیدی دیگری از این دست نیست؛ بلکه یک سلاح تحقیرآمیز سیستماتیک است که به شکل دستوری و کاملا سازمان‌یافته با نیت تحقیر و خرد کردن حیثیت ملت‌ها، همواره در تهاجمات آمریکایی، غربی و عبری مورد استفاده قرار گرفته؛ و امروز در شنیع‌ترین شکل رخ نموده است.

شکستن همه مرزهای قانونی، اخلاقی و انسانی و اقدام به این عمل شیطانی که هیچ حیوانی تاکنون مرتکب آن نشده است؛ نشان از خیال آسوده رژیم جعلی اسرائیل از سکوت مدعیان دروغین حقوق زنان و حقوق بشر و انفعال سازوکارهای اجرایی آنها است.

همان تریبون‌های اجاره‌ای و سازوکارهایی که بطور سیستماتیک ساخته و پرداخته شده و در خدمت بلوک غرب قرار گرفته تا دین‌زدایی، حیازدایی، قبح‌زدایی و استکبارستیزی در ملت‌ها و کشورهای مستقل را به نام حمایت از حقوق زن و حقوق بشر، محکوم نماید.

حال که‌ پرده از چهره کریه و متعفن تمدن غربی و جنبش‌های استعماری فمنیستی برافتاده و رذیلانه‌ترین جنایات این رژیم آپارتاید از سوی شرکای سیاسی و عقیدتی‌اش حمایت می‌شود؛ باید دانست، نه تنها آمریکا و غرب‌، شریک جرم این رژیم نامشروع هستند بلکه همه سران و حکام کشورهای مسلمان که به هر نحو اعم از اقتصادی، نظامی  و سیاسی از این رژیم‌ خبیث پشتیبانی می‌کنند، در این جنایت دهشتناک شریک و همدست هستند.

امروز، موسم بیداری اجتماعی مردم در سراسر جهان رسیده تا دنیا بداند که این رژیم نامشروع، تروریست و تبعیض‌گرا تا مغز استخوان خود و حامیانش درنده‌خو و ضدبشری است و ملت‌های مسلمان تحت سیطره حکام خائن، بیدار شوند و بدانند که جمع کردن بساط تروریست، مسلمان‌کشی و جنایت سازمان‌دهی شده علیه اسلام و انسانیت با وجود حکام سرسپرده و مسالمت‌جو، امکان‌پذیر نیست.

مسئولین ذیربط باید از طریق همه روندها و  رویه‌های موجود بین‌المللی اعتراض و خشم ملت مسلمان ایران نسبت به این‌جنایت تکان‌دهنده را پیگیری نمایند و مسلمانان در سراسر جهان با اعتراض و مطالبه بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر، دولت‌های خود را برای مقابله با این رژیم جعلی و تروریست پای کار بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.