بیانیه جبهه پایداری استان اصفهان در خصوص روز جهانی قدس و شهادت سرلشگر پاسدار، محمد رضا زاهدی

0 ۹

جبهه پایداری استان اصفهان در خصوص روز جهانی قدس و شهادت سرلشگر پاسدار، محمد رضا زاهدی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

روز جهانی قدس امسال بیش از هر زمان، بوی پیروزی امت اسلامی و نابودی اسراییل میدهد. چرا که این رژیم جعلی هیچگاه تا این اندازه در منطقه و جهان منفور نبوده و طومار طویل جنایات وحشیانه و ضد بشری آن، نه تنها، دست حامیانش را نیز بسته است، بلکه گواه صادقی است بر مسیر درست طی شده انقلاب اسلامی در نفی موجودیت این رژیم در طی ۴۵ سال گذشته.

انقلاب اسلامی همانگونه که با حضور میلیونی مردم ایران، ریشه های پوسیده رژیم پهلوی را از بیخ و بن برکند، با خروش میلیاردی آزادگان جهان در “طوفان الاحرا” میرود تا ضمن تنگ تر کردن محاصره همه جانبه این رژیم، آن را به زباله دان تاریخ بسپارد. آنچه در شش ماهه گذشته بر سر کودکان و زنان غزه رفت، تبدیل به سنک محک عیار سنج میزان آزادگی انسان و انسانیت شده است. آخرین حلقه از جنایات این رژیم در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه و نیروهای امداد رسان بین المللی نه از سر ابتکار عمل نظامی، بلکه حرکتی مذبوحانه جهت شکستن این حلقه محاصره است. اتفاقاتی که پس از طوفان الاقصی رخ داد، نه تنها یک شکست نظامی برای این رژیم بود، بلکه گسلهای عمیق راهبردی در داخل جامعه اسراییل و بین این رژیم و حامیانش در جهان ایجاد کرد، جالب اینکه دست و پا زدن های این رژیم در طی شش ماه گذشته، باعث تعمیق این گسلها در داخل و خارج اسراییل شده است. رژیمی که پیروزی در جنگ شش روزه بر علیه چندین ارتش مجهز عربی را در کارنامه خود دارد، در نبردی شش ماهه بر علیه یک گروه مجاهد فلسطینی با تجهیزات ابتدایی، نتوانسته حتی درصدی از اهداف خود را محقق کند.

و اما شهادت سرداری که حدود نیم قرن کوله بار ایثار و شهادت را با خود سنگر به سنگر تا پشت مرزهای اسراییل و در جوار حرم عمه سادات بر دوش میکشید، به دست شقی ترین جنایتکاران تاریخ و در ایام لیالی قدر و ۲۱ رمضان، (روز شهادت اول موحد عالم)، توفیقی است که جز با عنایات خاص اهل البیت (ع) دست یافتنی نیست. شهادت اوج یک مقام آسمانی است که نصیب برگزیدگان خاص از اهل زمین میشود، ولی وقتی حساسیت شرایط زمان و مکان بخصوص آنچه در مورد شهید زاهد ما رخ داد، همراه گردد، از آن بوی آزادی قدس و ظهور منجی به مشام میرسد. وقتی امام راحل “روز قدس را روز قدرت اسلام” نامید، میدانست که عصای موسی دوران اخیر در این روز، به اژدهایی تبدیل میشود که سحر ساحران را یکجا می بلعد. و پلی میشود که راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی را کوتاه میکند، انشالله.

شورای مرکزی جبهه پایداری استان اصفهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.