هم اندیشی منتخبان جبهه پایداری در مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

0 ۶۲

کریم کریمی تبار در گفت‌وگویی اظهار داشت: حماسه ۱۱ اسفند و حضور مردم در پای صندوق رای محاسبات دشمن را بهم ریخت.
وی افزود: در داخل کشور نیز عده ی با زدن بر طبل تحریم انتخابات دنبال ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت بودند که مردم این نقشه های شوم را باطل کردند.
کریمی تبار بیان داشت: انتخابات تحول آفرین است و مردم با حضور خود ورق را برگرداند و نشان دادند مردم اگر پای کار بیایند می توانند معادلات انتخاباتی را بهم بریزند.
وی ادامه داد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان به همه رای مردم احترام می گذارد و انتظار دارد تمامی ۱۸ نماینده خوزستان در تلاش به مردم و ولایت باهم رقابت کنند و اجازه ندهند رقابت های انتخاباتی به کینه تبدیل شود.
مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان افزود: رویکرد این جبهه مطالبه گری از نمایندگان در راستای نیازهای خوزستان است و نمایندگان باید به طور مستمر به مردم پاسخ بدهند و بدانند مردم قدردان افراد خادم است.
وی ادامه داد: در راستای ایجاد همدلی و هم افزایی و تجدید بیعت دوباره با ولایت و آرمان‌های انقلاب نشست هم افزایی و همدلی منتخبین جبهه پایداری در مجلس دوازدهم برگزار می‌شود.
کریمی تبار گفت: این نشست صبح پنجشنبه ۲۴ اسفندماه در اهواز با حضور اعضای کمیته انتخابات جبهه پایداری خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.