منتخبین خوزستان برای حل مشکلات مردم برنامه راهبردی تهیه کنند

0 ۲۰

کریم کریمی تبار اظهارکرد: یازدهم اسفند به عنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و یکبار دیگر مردم معجزه آفریدند و باید به این بصیرت مردم تبریک گفت و تعظیم کرد.

وی افزود: دشمن برای کاهش مشارکت انتخاباتی طراحی و امید زیادی بسته بود و شاهد بزرگترین هجمه سیاسی و جنگ نرم علیه رای مردم بودیم تا ملت ایران را از پای صندوق‌های انتخابات دور کنند.

کریمی تبار گفت: مردم یکبار دیگر محاسبات دشمن را بهم زدند و خلق حماسه کردند و با وجود گله مندی های زیاد و درست برای انقلاب و ایران قوی پای صندوق آمدند.

وی درباره انتخابات مجلس و خبرگان بیان‌کرد: نخست باید نمایندگان فعلی با قوت تا روز آخر به کار خود ادامه دهند و خسته و بی انگیزه نشوند و تجربه خود را به منتخبین جدید ارایه دهند.

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: همچنین منتخبین جدید باید از همین امروز فرصت خدمت به انقلاب را مغتنم شمرده و به وعده های خود پایبند باشند و از اختلاف و تنش بین هم و دخالت در انتصابات پرهیز کنند و با تشکیل یک دبیرخانه مشترک توسعه خوزستان را پیگیری کنند.

کریمی تبار ادامه داد: خوزستان دردهای زیادی دارد که نیاز است مجمع نمایندگان با تشکیل اتاق فکر دائمی و تدوین برنامه راهبردی توسعه از امروز برای خوزستان کار کنند.

این فعال سیاسی افزود: نمایندگان برای همه مردم کار کنند و چه کسانی که رای دادند و چه کسی که پای صندوق رای نیامده و یا آمده به رقبا رای داده‌اند؛ همواره باید هدف خدمت به انقلاب باشد و رنگ و قوم نباید موثر باشد.

وی درباره فعالیت جبهه پایداری بیان داشت: فعالیت این جریان سیاسی، تعطیل بردار نیست و بیشتر هم می شود و دنبال تربیت نیروی سیاسی در تراز انقلاب و مطالبه خواسته‌های مردم از منتخبین هستیم.

کریمی تبار با تاکید بر اینکه جبهه پایداری در ۶‌ حوزه انتخابی توانست با حمایت از جریان انقلابی، منتخبین مومن و جهادی را روانه بهارستان سازد یادآورشد: هر چند اعتقاد داریم که همه منتخبان، مومن و پرتلاش هستند.

وی گفت: ۲ نامزد جبهه پایداری در حوزه انتخابیه اهواز و حمیدیه و باوی و کارون “محمد امیر” و “مجتبی یوسفی” وارد مجلس شدند. همچنین در حوزه شادگان “خنفری پور” نامزد جبهه وارد مجلس شد؛ در حوزه آبادان “موسوی” و رامهرمز نیز “ابراهیم متینیان” نامزدهای جبهه پایداری وارد دور دوم انتخابات شدند. در حوزه انتخابیه ماهشهر و امیدیه “امیر حیاتی مقدم” نامزد جبهه پایداری وارد مجلس دوازدهم شدند.

کریمی تبار خاطرنشان کرد: از نظر ما پرونده انتخابات بسته نشده و در دوم انتخابات از نامزدهای مدنظر خود حمایت خواهیم کرد و امیدواریم دور دوم نیز با شور بالا برگزار شود.

وی در پایان درباره مجلس خبرگان گفت: مردم با رای خود نصاب بالایی از حیث مشارکت رقم زدند که امیدواریم منتخبان خبرگان که از خواص انقلابی هستند از این ظرفیت برای کمک به خوزستان بهره ببرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.