غلامحسین رضوانی:
جبهه پایداری در راستای اهداف انقلاب با جریان‌های انقلابی همکاری می‌کند

0 ۳۲

غلامحسین رضوانی اظهار کرد: مردم وظایفشان را درباره انتخابات انجام می‌دهند. فعالان سیاسی نیز در عرصه انتخابات فعالیت دارند،‌ حتی آن‌هایی که وانمود می‌کردند تحرک کافی در رقابت‌های انتخاباتی وجود ندارد، هم بسیار پرتحرک هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره فعالیت جبهه پایداری در انتخابات گفت: جبهه پایداری همچون دوره‌های گذشته براساس وظیفه شرعی، انقلابی و قانونی در انتخابات فعال است و در راستای شناسایی نیروهای مستعد و مطابق شاخص‌ها فعالیت می‌کند.

وی درباره وحدت جبهه پایداری با سایر گروه‌های اصولگرا گفت: ما اصولا وحدت را یک مقوله شکلی نمی دانیم چون مقوله محتوایی نیز است؛ بر این اساس الگوی چهار مرحله‌ای وحدت پیش‌بینی شده که شامل هم‌افزایی جریان‌های انقلابی و تخریب نکردن یکدیگر است. همچنین طبق این الگو درباره شاخص‌های افرادی که می توانند در تراز نمایندگی مجلس باشند، توافق کنیم. درمرحله تعیین مصادیق، تلاش می‌کنیم در تعداد مصادیق مشترک باشیم و در بهترین حالت به لیست واحد برسیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: در تمام این موارد با جریان‌های انقلابی تعامل داریم البته منظور جریان‌های انقلابی حقیقی و ریشه دار است نه جریان‌ها موسمی که در دوران انتخابات فعال می‌شوند و صرفا هدفشان انتخابات است؛ ما با جریان‌های انقلابی در راستای اهداف انقلاب، افزایش کارآمدی نظام و کارگزاران نظام همکاری داشته و داریم.

رضوانی در پایان مجدداد گفت: وحدت صرفا یک ادعای شکلی نیست و ما برای رسیدن به آن مراحل چهارگانه‌ای را مدنظر داریم. در نهایت امیدواریم هر چه خیر و صلاح مردم است، اتفاق بیفتد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.