غلامحسین رضوانی:
جبهه پایداری با جریانات فیکی که فقط برای انتخابات تشکیل می‌شوند تعاملی ندارد

0 ۷۳

غلامحسین رضوانی نماینده مجلس در گفتگویی پیرامون مشارکت در انتخابات و تاثیر آن بر مجلس دوازدهم گفت: ما خوشبختانه باتوجه به راهی که امام برای ما باز کردند در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی همواره انتخابات داشتیم و همواره انتخابات ما از صحت و سلامت و توام با رقابت برخوردار بوده. ما اگر بخواهیم خودمان را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم در تمام انتخابات همواره میزان مشارکت مردم بسیار بالاتر از کشورهای مدعی دموکراسی بوده.

رضوانی در خصوص وحدت بین جریان های انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس دوازدهم نیز گفت: وحدت یک پدیده صرفا شکلی نیست یک محتوا هم دارد به همین دلیل که ما به عنوان جریان پایداری، ما با جریان های حقیقی داخلی که تحت عنوان جریان سیاسی انقلاب اسلامی شناخته شده اند ما با همه این ها تعامل داشتیم و داریم. همواره مذاکراتی هم داشتیم البته جریانات فیکی را که موسمی و برای انتخابات تشکیل می شوند و ریشه ندارند و احیانا خودشان را منتصب به پایداری می کنند ما با اینها کاری نداریم.

در پایان نیز گفت: از این بابت که جمهوری اسلامی خوشبختانه برخلاف اداعاهای نادرست کسانی که همواره از مزایای سمت های جمهوری اسلامی برخوردار بودن و نسبت به مبانی اساسی انقلاب اسلامی پشت کردند و یا کم لطفی می کنند ما همواره انتخاباتمان آزاد بوده و هرکس خواسته وارد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.