بیانیه شورای مرکزی جبهه پایداری استان اصفهان در خصوص حضور غرور انگیز ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

0 ۵۰

شورای مرکزی جبهه پایداری استان اصفهان در خصوص حضور غرور انگیز ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

سپاس بیکران خالق یکتا را که بار دیگر ملت ایران را از آزمون دشوار و سخت جنگ ترکیبی گسترده و بی سابقه موفق و سربلند بیرون آورد. محاسبات مادی غرب در پی چندین سال فشار حداکثری تحریم، و بکار گیری لشگر انبوه رسانه ای بخصوص در ایام منتهی به انتخابات، نه تنها نتوانست آنها را به اهداف خود برساند، بلکه منجر به رویش های جدید در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی گردید. امت انقلابی بویژه در شهر شهیدان “اصفهان” با انتخاب آگاهانه خویش نشان داد که با ایجاد انسداد سیاسی توسط پدرخواندگان اصولگرایی مخالف است و هزینه کردن از سرمایه های اجتماعی را بر سر اهداف سیاسی بر نمی تابد. آنچه در پای صندوق های رای در شهر شهیدان سرآفراز، اصفهان رخ داد، باعث شد اهداف رهبری در رقابت واقعی و مشارکت بالا، (در مقایسه با دوره گذشته) در پرتو امنیت و سلامت انتخابات محقق شده و نوید بخش رویش های جدید در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

شورای مرکزی جبهه پایداری استان اصفهان ضمن تبریک به آحاد مردم که علی رغم شرایط دشوار اقتصادی و معیشتی، پایداری خود بر تداوم آرمانهای انقلاب اسلامی را بار دیگر به اثبات رساندند، به نمایندگان منتخب توصیه اکید می نماید که ضمن بهره گیری از ظرفیت های عظیم خدادادی ملت که در قالب نیروی عظیم متخصص در حوزه های مختلف و انبوه شرکت های دانش بنیان تجلی یافته است، را در عبور از مشکلات پیش رو بکار گیرند و فرصت عظیم خدمت به این امت سرافراز را با هیچ چیز دیگر عوض ننمایند. شناخت دقیق و علمی کاستی ها و تلاش برای رفع آنها می تواند منجر به باز سازی سرمایه اجتماعی آسیب دیده و افزایش مشارکت در انتخابات های آینده شود.

همچنین ضمن عرض خداقوت به همه نیروهای انقلابی، بویژه جوانان پرشور و با انگیزه که بدون هیچ چشم داشتی خالصانه به گونه های مختلف در این انتخابات نقش آفرینی کردند نیز نوید می دهیم که زمان تحقق وعده های الهی نزدیک است، همت بلند و تلاش خالصانه خود را همچنان حفظ کرده و پایدار بمانید که دوران فجر و ظفر در پیش است.

شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان اصفهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.