بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان مرکزی در موضوع معرفی نامزدهای مورد حمایت این جبهه در حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی برای دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی

0 ۱۷۲

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان مرکزی در موضوع معرفی نامزدهای مورد حمایت این جبهه در حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی برای دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

« إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» خداوند به شما امر می کند تا امانت را به اهلش بسپارید. نساء/۵۸

آیت‌الله مصباح یزدی (ره): شنـاسایی و «انجـام وظـیفـه» در روزهای باقی مانده تـا انتخابات، می‌تواند ارزشی بیش از صد سال عبادت داشته باشد و در مقابل «کوتاهی و اشتباه» در این امر ممکن است عقوبتی بیش از گناه صدها سال داشته باشد. لذا باید در موقعیت خطیر انتخابات کوتاهی نکنیم.

لذااز همه گروه ها، تشکل ها، افراد و مجموعه های همسو که دل در گرو شعارهای اساسی انقلاب با نگاهی نو مبتنی بر اصول را دارند دعوت می کنیم با حمایت از لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان مرکزی زمینه قوت رای و تشکیل یک مجلس فریادرس قوی و انقلابی را فراهم آورند.

اراک کمیجان خنداب: ۱-محمدرضا جعفری ۲-احمد آزاد

تفرش فراهان آشتیان: آقای عابدین سیاحت

شازند آستانه: آقای هوشنگ هادیان پور

محلات دلیجان: آقای محمد جلالی

خمین: آقای علیرضا نظری

ساوه و زرندیه: حجت الاسلام والمسلمین سبزی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان مرکزی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.