غلامحسین رضوانی:
جبهه پایداری آماده هم‌افزایی با جریان‌های انقلابی است

0 ۳۵

غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی درباره رویکرد این جبهه در هم‌افزایی با سایر جریان‌های انقلابی گفت: جبهه پایداری کمافی‌السابق آمادگی دارد با گروه‌های دیگر جبهه انقلاب اسلامی در جهت هم‌افزایی مذاکره کند البته ما اصرار داشتیم و داریم که تفاهمات باید شاخص‌محور باشد و نه بر مبنای سهم‌خواهی متداول در بعضی از جریانات سیاسی لذا هم مذاکره داشتیم، هم داریم و هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اینکه جبهه پایداری لیست جداگانه یا لیست مشترک می‌دهد بسته به اقتضائاتی که پیش می‌آید، دارد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار کرد: ما همیشه به‌دنبال این بوده و هستیم که بر مبنای مشترکات شاخص‌محور هم‌افزایی داشته باشیم و حتی‌المقدور لیست‌ها متفاوت و مشترکین لیست‌ها زیاد باشند برخلاف بعضی‌ها که اصرار داشتند اشتراکات صفر باشد.

رضوانی بیان کرد: ما می‌گوییم در حداکثر مقدار ممکن، بین لیست‌ها اشتراک باشد تا باعث هم‌افزایی جبهه انقلاب شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: جبهه پایداری در حال مطالعه و بررسی نامزد‌های خود برای انتخابات مجلس است و بانوان هم در لیست هستند، اما نمی‌توان فعلا درصد مشخصی را گفت چون هنوز همه افراد لیست مشخص نشده‌اند، اما درصد قابل توجهی از بانوان در لیست خواهند بود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: جبهه پایداری دعوت به مشارکت، دعوت به رقابت سالم، دعوت به اینکه بر مبنای شاخص‌ها پیش برویم و دعوت به اینکه افرادی را گزینش کنیم که این شاخص‌ها را کامل‌تر دارا باشند و در جهت اهداف انقلاب اسلامی مثمرثمر باشند را دستورکار دارد.

رضوانی گفت: ما معتقدیم که شورای نگهبان باید مر قانون در نظرش باشد و بر مبنای مر قانون عمل و با رعایت عدل و انصاف برخورد کند و از هیاهو نترسد و درواقع حق و حقوق مردم را مطابق شرع و قانون اساسی رعایت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.