بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان و دعوت به حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی

0 ۶۸

جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان و دعوت به حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ.»

انقلاب اسلامی انفجار نور و پیروزی وعده داده شده حق بر باطل بود و این سنت لاتغییر حق تعالی است که هر کس خدا را یاری کند و در راه حق پایداری و استقامت کند، خداوند دست او را خواهد گرفت و دستی را که خدا گیرد، رژیم های سفاک دنیوی جرات ایستادن در مقابل طوفانش را نخواهند داشت.

انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب قرن بود که امام خمینی ره این مرد الهی با اتکال به خدا و اتکا به ایمان مردم رقم زد و توانست مکتب‌های دست ساز غربی و شرقی را بی اعتبار نماید و پنجره ی نو در مسیر بشریت باز کند.

این شجره طیبه امروز در حالی وارد چهل و پنجمین سال زندگی خویش میشود که سخت ترین و غیرانسانی ترین تحریم ها و دشواریها را از سر گذرانده است و حضور مردم پای نظام توانسته با وجود همه ناملایمات و ناکارآمدی ها کید دشمنان را باطل سازد.

مردم شهید پرور خوزستان حقیقتا دین خود را به نظام ادا کردند و هر چند حق مردم خوزستان تاکنون به درستی ادا نشده و می طلبد مسولان تلاش بیشتری برای حل مشکلات به کار بندند با این وجود خوزستانی ها همیشه پای نظام بوده و هستند.

۲۲بهمن این یوم الله تاریخی توانست نوری به تاریخ بتاباند و فصلی جدید‌ ایجاد کندو بر تاریکی ها و استبدادهای تاریخی فائق آید. مردم همیشه در صحنه خوزستان فردا در موعدگاه ۲۲ بهمن دوباره مثل همیشه با حضوری منسجم بیعتی مجدد با انقلاب کرده و نفسی تازه به انقلاب خواهند بخشید.

یکی دیگر از عرصه های مردمی و دشمن شکن، عرصه انتخابات است و جبهه پایداری از آحاد مردم با هر سلیقه و تفکر دعوت می کند برای رقم زدن سرنوشتی دیگر و تحولی نو ۱۱ اسفند ماه پای صندوق رای حاضر شوند و به انقلاب اسلامی رای دهند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در راستای کمک به مشارکت بالا و آگاهانه در طی۶ ماه گذشته با رصد و بررسی صحنه انتخابات، مبتنی بر حجت شرعی و بدون افتادن در دام سهمیه بندی ها و باج دادن ها و بده و بستان های سیاسی متعارف، به نامزدهای که دارای بالاترین نمره کارآمدی و انقلابی گری باشد و نسبت به نظام و ولایت ایمان و مومن باشند در قالب لیستی به مردم عرضه خواهد داشت تا مردم هر آنچه خیر و صلاح است پای صندوق رای انتخاب نمایند که این نیکوترین مردم سالاری ها است.

جبهه پایداری با عنایت الهی تا هفته آینده لیست کامل نامزدهای مورد حمایت خود را معرفی خواهد کرد و البته این حمایت مشروط به پایداری افراد در مسیر ولایت و امامت است.

والسلام علیکم و رحمت الله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.