سخنگوی جبهه پایداری خبر داد:
آغاز برنامه‌ریزی جبهه پایداری برای گزینش کاندیداهای انتخابات

0 ۱۱۵

مجید متقی‌فر در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین اقدامات جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن بررسی آخرین وضعیت تحولات سیاسی کشور و منطقه، مجدداً موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تحلیل جامع و دقیق قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات پیش رو و در ادامه بررسی‌های لازم جهت رسیدن به گزینه‌های اصلح بر اساس شاخص‌های تعیین شده، مصوب شد برنامه‌ریزی لازم برای آغاز مرحله دیدار حضوری و مصاحبه با داوطلبان مورد تایید اولیه جبهه پایداری و هم‌چنین نامزدهای حاضر در جبهه انقلاب که علاقمندند از طریق جبهه پایداری در عرصه انتخابات در سطح کشور و تهران حضور یابند، انجام پذیرد.

سخنگوی جبهه پایداری یادآور شد: ضمنا برای انجام مصاحبه‌ها در قالبی علمی و حصول اطمینان از رعایت عدالت و دستیابی به نتایج نهایی اطمینان‌بخش و نهایتاً انتخاب افرادی اصلح مقرر شد تمامی مصاحبه‌ها بر مبنای شاخص‌هایی باشد که از فرموده‌های امامین انقلاب در خصوص ویژگی‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب استخراج شده‌ است. همچنین کلیه جلسات مصاحبه‌ها بر اساس دستورالعمل جامع و فرآیند مورد تأیید اعلامی برقرار شود.

متقی‌فر تاکید کرد: ان‌شاءالله به زودی برنامه مصاحبه حضوری در سراسر کشور آغاز شده و جدول زمان‌بندی دقیق آن به نامزدها نیز اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.