پیام تسلیت حجت الاسلام آقاتهرانی در پی شهادت زائران چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی

0 ۳۱

حجت الاسلام آقاتهرانی در پی شهادت زائران چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصالحین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ. (آل عمران، ۱۶۹)

حادثه اندوه بار شهادت جمعی از زائران سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های خون آشام آمریکایی، موجب تأسف و تأثر همه آزادگان جهان گردید.

این جنایتها و قساوتها تازگی ندارد، که جنگ حق و باطل همیشگی بوده و هست، تا روزی که این امت الهی به رهبری مقام عظمای ولایت پرچم پر افتخار فتح و نصر را به دست موعود جهانی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه بسپارد.

آمریکا و سر سپردگانش خوب می دانند که در برابر تربیت یافتگان اسلام ناب محمدی به رهبری امامین انقلاب با این قتل و غارت ها هرگز ره به جایی نبرده و نخواهند برد؛ چه اینکه مجاهدت و مقاومت نهایت مسیرش یا پیروزی است و یا  نیل به سعادت ابدی و شهادتی است که بر سالکین راه رقم خورده است.

ضمن تبریک به شهدای عزیز این واقعه و محکومیت این اقدام وحشیانه و آمادگی بر ایستادگی تا سر حد جان، از مسولین امر توقع انتقامی سخت از استکبار جهانی را داشته، و در ایام ولادت ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال شفاعت آن حضرت را بر شهدا و سلامتی بر مجروحان و صبر و اجر را بر باز ماندگان خواستارم.

ارادتمند ملت شریف و مقاوم ایران
مرتضی آقاتهرانی
۱۴ دی ۱۴۰۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.