صادق محصولی:
رئیس جمهور ابتکار بدیعی به خرج داد

0 ۳۷

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در گفت وگو با «ایران» درباره نشست شامگاه دوشنبه آیت الله رئیسی با احزاب و گروه های سیاسی اظهار داشت: در جلسه ای که با ابتکار آقای رئیس جمهور برگزار شد، قریب به ۵۰ نفر از دبیرکل های احزاب و فعالان سیاسی کشور حضور داشتند.

محصولی تصریح کرد: جلسه بی سابقه و ارزشمندی بود و به همین خاطر لازم است که هم از رئیس جمهور و هم از دست اندر کاران برگزاری این جلسه در وزارت کشور تشکر کنم.دبیرکل جبهه پایداری در ادامه با اشاره به اینکه تقریبا حدود ۲۶ نفر در نشست با رئیس جمهور صحبت کردند، گفت: هر کدام از افراد حاضر در جلسه مطالب خود را با دیدگاه های مختلف بیان کردند. چه آنهایی که اصولگرا و انقلابی بودند و چه اصلاح طلبان و اعتدالیون و مستقل. هر کدام نظرات خود را گفتند و فضای نسبتا خوبی در رابطه با همفکری درباره مسائل اخیر کشور مثل بالا بردن مشارکت در انتخابات ایجاد شد.

محصولی اظهار داشت: با وجود اینکه اظهارات ناهمگون و متفاوتی در جلسه مطرح شد، اما برداشت من این است که جلسه خیلی خوبی بود و آقای رئیس جمهور ابتکار بدیعی به خرج دادند. طبیعتا برای اینکه ما مشارکت را بالا ببریم، اولین موضوع این است که به جای پاشیدن بذر ناامیدی و یاس در جامعه، بیاییم بذر امید بکاریم و از کارهایی که به صورت مثبت در کشور رخ می دهد یاد کنیم و صرفا به موارد منفی نپردازیم.

وی افزود: اقدامات خوبی که در کشور صورت گرفته و کشورمان را به عنوان یک قدرت برتر در منطقه و چه بسا در جهان مطرح کرده را هم ذکر کنیم. امید است که با حضور گسترده مردم بتوانیم یک مجلس قوی، انقلابی و کارآمد برای دور بعد فراهم کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری در ارتباط با محتوای جلسه سه ساعته با آیت الله رئیسی گفت: صحبت هایی که دوستان مختلف از جمله اصلاح طلبان در نشست با رئیس جمهور مطرح کردند، ناظر بر این بود که مردم حضور بالایی در انتخابات اسفند ماه داشته باشند. این جلسه را می توان در راستای همفکری برای بالا بردن مشارکت در انتخابات مجلس قلمداد کرد. منتهی باید دید که چقدر در عمل به صحبت هایی که در جلسه با رئیس جمهور مطرح شد پایبند هستیم.

محصولی تصریح کرد: باتوجه به فضایی که در کلیات جلسه حاکم بود و همه دوستان صحبت کردند بر این موضوع مشترک بودند که باید کاری کنیم که مشارکت مردم بالا برود. اگر در عمل هم چه دوستان اصلاح طلب و چه اصولگرایان به صحبت های خود پایبند باشند، حتما شاهد مشارکت بالایی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: انتظار است با مطالبی که در این جلسه رد و بدل شد شاهد امیدآفرینی همه جریان های سیاسی که نظام را قبول دارند و درصدد اعتلای آن هستند و البته شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.