بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی قم درباره انتخابات خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی

0 ۱۴۴

جبهه پایداری انقلاب اسلامی قم درباره انتخابات خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کردم که متن آن به شرح ذیل است:

در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم. بی تردید انتخابات در کشور نشانگر اقتدار و اراده ملی برای اداره کشور است. انتخابات یک فرصت بزرگ برای ملت در نظام اسلامی است. انتخابات موجب امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود. امام راحل و بزرگوار و حکیم و دوراندیش حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را همچون نماز واجب دانسته می فرمایند« هرکسی به استحکام نظام علاقمند است،‌ هر که به اسلام علاقمند است، ‌هر که به ملت ایران علاقمند است برای او عقلا و شرعا واجب است در انتخابات شرکت کند» بلکه «از بزرگ ترین واجبات و فرایض است و وسوسه در آن از شیطان بلکه عمال شیطان بزرگ است.»چنان چه به دلیل مسامحه وتعلل برخی و عدم شرکت در انتخابات مشکلی برای کشور و نظام اسلامی به وجود بیاید مسوولیتش به گردن آن هاست و در پیشگاه خدای متعال باید پاسخگو باشند.

حال که به برکت مردمسالاری دینی این فرصت بزرگ برای همه  مردم فراهم شده و جمعیت کثیری از نامزدهای مجلس شورای اسلامی به تایید هیات نظارت بر انتخابات رسیده اند، مردم می توانند آزادانه به نامزدهای مورد علاقه خودشان رای بدهند انتظار می رود از هم اکنون خود را برای یک انتخابات بسیار پرشور که در اسفند سال جاری برگزار می شود آماده کنیم و همانند موج خروشان و دریایی مواج، ‌با صفوفی فشرده چون بنیان مرصوص به سوی صندوق های رای هجوم آوریم و انتخاباتی پرشور و حداکثری را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش بگذاریم. چرا که به تعبیر امام خامنه ای« هر چه افراد از جهات و جناح های مختلف بیشتر در انتخابات شرکت کنند این برای نظام بهتر است»

جبهه پایداری انقلاب استان قم نیز از همه نامزدهای محترم دعوت می کند با حضور خود در عرصه رقابت سالم و با تبلیغات سالم بر شکوه و عظمت این انتخابات بیافزایند و از همه دستگاه های مسوول و تشکل های مردم نهاد نیز می خواهیم با استفاده از همه ظرفیت هایی که د راختیار دارند با تبیین کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های مختلف و پاسخ به شبهاتی که دشمن در رسانه ها می پراکند به مقابله برخاسته، روح امید را در دل های مردم ایجاد کنند و با نشان دادن افق های روشن برای آینده،‌ دشمنانی را که به مشارکت حد اقلی مردم دل بسته اند را ناامید سازند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی قم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.