حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی:
برای تحقق مشارکت حداکثری باید تلاش کنیم

0 ۲۹

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رییس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به نشست رییس‌جمهور با سران احزاب و فعالان سیاسی، اظهار کرد: فضای جلسه بسیار خوب بود. برایم جالب بود که علی‌رغم آنکه افرادی با نظرات و گرایش‌های مختلف در این جلسه حاضر بودند، اما در مباحث آنان، وجوه مشترک زیادی وجود داشت.

وی افزود: تاکید همه افراد حاضر در جلسه، آن بود که بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات، فصل‌الخطاب است و ما ملزم به اجرای فرامین مقام معظم رهبری درباره راهبردهای انتخابات یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هستیم.

رییس شورای مرکزی جبهه پایداری اضافه کرد: همه در مباحث خود می‌گفتند ما باید در فعالیت‌های انتخاباتی خود فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات را مدنظر قرار دهیم و تمام تلاش خود را برای تحقق مشارکت حداکثری و رقابت حقیقی و واقعی انجام دهیم.

آقاتهرانی ادامه داد: افراد از جریان‌های سیاسی مختلف در مباحث مطروحه خود گفتند که تاکنون تا چه حد به سمت تحقق فرامین رهبر انقلاب درباره انتخابات حرکت کرده‌اند و به نقاط قوت و ضعف خود در این زمینه‌ها اشاره کردند.

رییس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: فارغ از مباحثی که در این جلسه مطرح شد، از همه چیز مهم‌تر این بود که همه افراد حاضر در جلسه به صورت مشترک چند موضوع را قبول داشتند که حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، یکی از این موارد بود؛ حتی یک نفر هم نبود که علیه این موضوع حرف بزند و همه می‌گفتند که اصل نظام باید حفظ شود و برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه باید تلاش کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.