سعید توانا راد:
پیوند “دبش” کاسبان رسانه و بازندگان ۱۴۰۰!

0 ۴۲

سعید توانا راد: در یک ماه اخیر، حداقل ۱۰۰ مقاله و یادداشت سفارشی در رسانه‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای غربگرایان و عدول‌گرایان حامی آقای علی لاریجانی علیه جبهه پایداری و دبیر کل آن منتشر شده است. این فقط در رسانه رسمی است، وضعیت پروژه بگیرهای فضای مجازی هم که مشخص است. این‌ها پول کثیف و هنگفت می‌خواهد.
معلوم است کی عابربانک دارد! پایداری اگر پولدار و اهل بریز و بپاش بود، وضعیتش این نبود که از همه جهت مورد حمله و توهین و تخریب پروژه‌بگیرها و کاسبان رسانه باشد. آن شخصی که پشت خبرآنلاین است، فکر می‌کند با مطرح کردن این حواشی زرد و بی‌اعتبار، می‌تواند حافظه مردم را پاک کند و دور بعد، رئیس جمهور شود!
آقایان پشت پرده بدانید که از گندم ری (پاستور) نخواهید خورد! یک کمپین سیاسی اقتصادی بزرگ برای اتهام زنی به آقای محصولی و در ادامه، جبهه پایداری با پول کثیف و نامشروع اصحاب قدرت و ثروت ایجاد شده است. این‌ها به درستی متوجه شدند که چون مقابل دین ایستادند، پایداری هم در برابر تمام دنیاشان خواهد ایستاد.
خب بندگان خدا، چرا گنج‌های حرام خود را خرج توهین و تخریب با شبهات تکراری و زرد علیه آقای محصولی می‌کنید؟ به جای این‌همه خرج، یک برگ سند معتبر علیه ایشان در مورد سواپ و فعالیت غیرمشروع اقتصادی منتشر کنید و به دادگاه و نهادهای امنیتی ارائه کنید. چیز سختی که نیست! حیف است، این پول‌ها را دور نریزید…
مگر از ابرپروژه شکست خورده رسانه‌ای‌تان در انتخابات ۱۴۰۰ مبنی بر اختلاف افکنی در بین نیروهای انقلاب و حتی داخل جبهه پایداری و داستان‌سرایی‌های خیالی از طیف‌های مختلف داخل پایداری راه به جایی بردید؟ به خدا اگر آدم پولی را حلال به دست آورده باشد، این‌جور بی‌ثمر هدر نمی‌دهد. بادآورده را باد دارد می‌برد!
این کاسبان رسانه هم بدانند، آخر و عاقبتی هست، همه‌اش این دو روز دنیا نیست که از حرام بخورید و بچرید و تمام! یقه شما را هم در دنیا و هم در آخرت خواهند گرفت.
قرآن می‌فرماید: إِنَّ ٱللَّهَ یُدَٰافِعُ عَنِ ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْۗ إِنَّ ٱللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٖ کَفُورٍ (سوره حج أیه ۳۸)
والسلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.