سعید توانا راد:
پاسخ کوتاه به رشته دروغ‌های داوری

0 ۸۵

سعید توانا راد: چند خط پاسخ کوتاه و شفاف به رشته دروغ های آقای عبدالرضا داوری علیه آقای محصولی:

بنده خدا، چرا از آن‌هایی که به شما گفتند این دروغ‌ها را بنویسی، لااقل یک برگ سند نخواستی؟ لااقل بین این‌همه دروغ، یک نفس می‌کشیدی که حناق نگیری و برای شعور مخاطب هم اندکی احترام قائل می‌شدی و یکی از ادعاها را راست می‌گفتی که این‌چنین لیست دروغ‌هایت افشا نشود! لیست دروغ‌های بدون سند و اتهام‌های کذب آقای داوری در این چند توییت کوتاه، بسیار مطول است چرا که ایشان با سرعت چندین دروغ بر ثانیه در توئیتر در حال ویراژ دادن است و اموراتش از این راه می‌گذرد؛ اما ما وقت کمی برای پاسخ‌گویی به این قبیل دروغ‌ها و مطالب بی‌سند و مدرک داریم.

لیست دروغ‌های بدون سند و اتهام‌های کذب داوری:
۱- آقای محصولی هیچگونه مشارکتی با خاندان علی‌اف نداشته و این ادعا بدون سند و خلاف واقع است.
۲- نام آقای محصولی از ابتدای تولد «صادق محصولی» بوده و هست و هرگز نام وی «سیدمحمدصادق محصولی» نبوده است.
۳- آقای محصولی هیچ‌گاه (چه در دوره احمدی نژاد و چه در غیر آن زمان) رئیس سازمان همیاری‌های استانداری اردبیل نبوده است.
۴- آقای محصولی هرگز امتیاز سواپ نداشته و این هم دروغ بزرگی علیه ایشان است. اگر کسی مدعی این موضوع است، «به سادگی می‌تواند اسناد آن را منتشر نماید».
۵- مشارکت با هلدینگ مورد نظر که ادعا شده مال خانواده علی‌اف بوده است، کذب محض است و درنتیجه بحث ۱۵ میلیون دلار درآمد سالانه از این منبع هم دروغی در پی دروغ پیشین است. اساساً هرگز امتیاز هیچ سواپی در اختیار آقای محصولی نبوده و نیست که الآن بخواهد سود سالانه‌ای به آن تعلق یابد!
۶- اعلام شده بخاطر مخالفت آقای حسنی، آقای محصولی مجبور شده از سپاه منطقه ۵ به تهران برود درصورتیکه بخاطر عملکرد موفق آقای محصولی در منطقه، فرمانده سپاه وقت بخاطر تصویب قانون جدید سپاه که دفتر تحقیق و بازرسی در آن پیش‌بینی شده بود، بعنوان اولین مسئول این دفتر به تهران دعوت شده و مسئول عزل و نصب های کل سپاه شده است که این از لحاظ اداری و نظامی یک ارتقاء قابل توجه بوده و لذا مخالفت آقای حسنی با حضور آقای محصولی در منطقه نیز کذب محض و ساخته تخیلات آقای داوری و صاحب پروژه مذکور است.
۷- واسطه گری و سوآپ و معاملات زمین توسط شرکت تدبیر هم دروغ است.
۸- اگر بعضی سایت‌ها عددی در مورد میزان ثروت آقای محصولی اعلام کردند، دروغ گفتند همان‌طور که شما مکرراً در همین چند خط کوتاه، چندین و چند دروغ بزرگ را بدون منبع و هیچ سندی گفتید. آقای محصولی کجا و به چه کسی گفته ثروتش ۱۸۰ میلیون دلار است؟ صوت یا سندی از این موضوع منتشر کنید اگر راست می‌گویید. (که نمی‌گویید و ندارید و چنین چیزی هم اساسا وجود ندارد که شما داشته باشید!) درآمد سالانه میلیون دلاری هم که جلوتر ادعا شده کاملاً بی‌مبناست.
۹- عدم موافقت سردار صفوی با درجه سرتیپی و داستان‌سرایی در ادامه آن هم دروغ و داستان سرایی دیگری است.
۱۰- چرا این دروغ‌ها را قطارگونه پشت سر هم ردیف کردید؟ از روز قیامت که نمی‌ترسی؟ از آبروی خودت هم که نمی‌ترسی؟ برای چه دروغ می‌گویید؟
آقای داوری شما و آن کسی که این پروژه تخریب را به شما داده، چه منفعتی از نسبت دادن این دروغ‌ها می‌برید؟ خوب بود حداقل با یادگیری از استادان دروغگویی، مثل بی‌بی‌سی چندتا مطلب راست را قاطی این دروغ‌ها می‌کردید تا مطالب کذب شما باورپذیرتر شود نه که از دم همه را دروغ بگویید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.