اطلاعیه دفتر دبیرکل جبهه پایداری پیرامون انتشار مطالب کذب در برخی رسانه‌ها

0 ۶۷۹

دفتر دبیرکل جبهه پایداری پیرامون انتشار مطالب کذب در برخی رسانه‌ها اطلاعبه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

«وَ أَنْ لَوِ اسْتَقامُوا عَلَى الطَّرِیقَهِ لَأَسْقَیْناهُمْ ماءً غَدَقاً»؛ «و اگر مردم در راه راست، پایداری ورزند، قطعاً آب گوارایی به ایشان خواهیم نوشاند» (سوره مبارکه جن آیه ۱۶)

در حالی که تلاش گسترده برای تکرار حماسه حضور ملت در انتخابات و تعیین سرنوشت خویش به عنوان تجلی مشارکت فراگیر سیاسی مردم در شکل‌گیری نهادها و ارکان نظام اسلامی، دغدغه همه دلسوزان و نیروهای وفادار به گفتمان انقلاب اسلامی است برخی منحرفین از مسیر انقلاب، انتخابات را تهدیدی برای خود می‌دانند و در این دوره نیز همچون ادوار گذشته به دنبال این هستند تا این فرصت عظیم را به تهدیدی علیه ایران تبدیل کنند.

یکی از طراحی‌های دشمنان، فعال کردن چهره‌های سوخته پروژه‌بگیر علیه نیروهای انقلاب با هدف سیاه‌نمایی و ایجاد دلسردی در مردم در جهت تضعیف مؤلفه مردمی حاکمیت دینی است تا از این مسیر بتوانند یکی از عوامل اصلی قدرت بازدارندگی تهاجمات دشمن را کنار بزنند.

از این رو دشمنان برای تخریب یا تضعیف این قدرت، پروژه چند مرحله‌ای را طراحی می‌کنند تا به این حضور میلیونی مردم خدشه وارد سازند. و یکی از وجوه این طراحی تخریب و دروغ‌پردازی علیه جریان‌های انقلابی و نیروهای مؤثر جبهه انقلاب با هدف ایجاد دلسردی در جامعه است.

بر همین اساس با عنایت به اینکه آقایان عبدالرضا داوری و منصور حقیقت ‌پور طی روزهای گذشته اظهارات سراسر کذبی را پیرامون آقای صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری مطرح نمودند و علی‌رغم اینکه تاکنون در مقابل این ادعاهای کذب با مماشات رفتار شده است، به نظر می‌رسد اکنون این خط تخریب تلاش دارد تا در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجهه‌ی جریان انقلابی را نشانه بگیرد که این امر دیگر قابل گذشت نیست.

لذا در جهت افشای ماهیت پشت پرده این تخریب ها که با طرح ادعاهای کذب به دنبال ناامیدسازی اجتماعی و کاهش مشارکت سیاسی می‌باشند، از ایشان به طور رسمی در مراجع قضایی شکایت خواهد شد.

در پایان لازم است تأکید شود ضمن اینکه کلیه رسانه‌های منتشر کننده مطالب کذب علیه دبیرکل جبهه پایداری مکلفند طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به انتشار این اطلاعیه در همان صفحات، اقدام نمایند، این دفتر حق پیگیری حقوقی و قضایی مستند به تبصره ۴ این ماده را برای خود محفوظ می‌دارد.

دفتر دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.