حجت الاسلام قاسم روانبخش:
توهین کنندگان به ملت، مدعی دفاع از مردم شدند!

0 ۸۰

حجت الاسلام قاسم روانبخش: در این روزهای سخت که ایرانیان مانند همه مردمان با وجدان، دیگر از قتل و کشتار هزاران کودک و زن بی گناه غزه ناراحتند و آرامش روحی ندارند؛ مدعیان اصلاحات سعی می‌کنند در لابلای اخبار روزانه سوژه‌ای پیدا کنند تا توجه مردم را از غزه به سوی دیگری منعطف کنند و به حاشیه ببرند. به عنوان نمونه خانمی گمنام که به تلویزیون آورده شده است جمله‌ای می‌گوید که ایران مال حزب‌اللهی‌هاست! این سخن مبهم و از ریشه غلط، دستمایه جریان غربگرا می‌شود که با آن یک سنگ چند گنجشک را بزنند!

غرب‌گرایان در حالی که خودشان این خانم را عضو شریان معرفی کرده‌اند، بدون هر منطقی سپس چنین القاء کرده‌اند که شریان از نظر سیاسی نزدیک جبهه پایداری است، پس این خانم عضو جبهه پایداری است!! سپس حمله خود را به مرحوم علامه مصباح یزدی متوجه کرده‌اند که ایشان هم مردم را قبول نداشت و… درحالیکه همه این ادعاها دروغ است این خانم هیچ ارتباطی با جبهه پایداری ندارد و اینگونه تفکرات از ساحت جبهه پایداری و علامه مصباح یزدی به دور می‌باشد.

ولی جالب است مدعیان شعار “ایران برای همه ایرانیان” همواره مردمی که آنها را قبول نداشته و ندارند به انحای مختلف مورد توهین و سرزنش قرار داده و می‌دهند!

به عنوان نمونه آقای حسن روحانی در جریان رأی اعتماد به وزیر ورزش و جوانان دولت حداقلی خود، ۴۹.۵ درصدی که به او رأی نداده‌اند را به خشونت و خودرأیی و عدم تدبیر متهم کرده و گفت: «مردم در ۲۴ خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خودرأیی، تک‌رأیی، عدم مشورت و عدم تدبیر رأی ندادند و به اعتدال، تدبیر و عقلانیت رأی دادند.»

حالا حامیان رسانه‌ای این شخص با داستان پردازی خسن و خسین دختران معاویه هستند، می‌خواهند به فکر روشن و بر مبنای عقلانیت دینی علامه مصباح یزدی خدشه وارد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.