بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

0 ۳۴

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ به رهبری حکیمانه خمینی کبیر و شجاعت و ایستادگی و مقاومت مردم شریف ایران به پیروزی رسید. این گام نخست در تحقق وعده ایست که آرزوی انبیاء و اولیا و صالحان زمین بوده است. در ادامه این مسیر واقعه تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ گام دوم اندیشه سیاسی امام راحل عظیم الشان در استحکام ریشه های انقلاب بود که از سوی ایشان انقلاب دوم نام گرفت و ای بسا این انقلاب هم عرض و حتی با اهمیت تر از انقلاب اول می باشد زیرا ملت ایران در این واقعه آبروی آمریکا را بردند.

هوشیاری امام خمینی(ره) در تاکید به قطع ارتباط و نفوذ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی موجب تضمین امتداد حیات سیاسی این دو انقلاب گردید.

گرچه دشمن دست از خصومت ها و دشمنی ها و جنایات خود بر نمی‌دارد و امروزه ما و دنیا شاهد بخشی از جنایات و کودک کشی‌های رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در فلسطین بخصوص در غزه هستیم اما این اتفاق پیامدهای بزرگی را به ارمغان آورده است.

بعد از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و شکست ترمیم ناپذیر رژیم منحوس صهیونیستی، بزرگترین پیامد جنایات این رژیم این است که نه تنها دنیای اسلام بلکه آزادی خواهان جهان در تمام دنیا را علیه استکبار و صهیونیسم متحد کرده است و این صبر مردم غزه است که وجدان بشری را حتی در اروپا و آمریکا و سایر کشورها به حرکت در آورده است.

این اتفاقات یک فرصت تاریخی بی نظیر برای جهان اسلام است تا مستضعفان عالم یک بلوک قدرتمند در جهان باشند. دنیای اسلام در گام اول باید با قطع همکاری‌های اقتصادی با این رژیم علیه آنان بسیج شوند و در گام دوم با صدای رسا و پافشاری بر قطع فوری بمباران و جنایت آفرینی در غزه به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند. گام بعدی در این مسیر این است که راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی مسدود گردد.

تمامی این اقدامات برای این است که آمریکای جنایتکار که به طور قطع دست پشت صحنه این جنایات است به مانند انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی رسوا گشته و بی آبرو گردد و از سوی دیگر جایگاه آن تضعیف و به انزوا کشیده شود و در ادامه خطوط اساسی نظم جدید جهانی با توجه به مبانی اصیل اسلام ناب و کلام امامین انقلاب ترسیم گردد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان با دعوت از تمام اقشار مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، با صراحت ضمن محکوم کردن خوی جهانی صهیونیسم بین الملل در جنایات غزه اعلام می دارد تنها راه پیروزی، مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار است که جمهوری اسلامی ایران مبدع این حرکت بوده و این قرارگاه حسین بن علی علیهماالسلام جایی است که اراده بلند محو اسرائیل و محو نظام و تمدن شیطانی را خلق و آبیاری کرده است، همان شجره طیبه‌ای که میوه‌هایش این جبهه‌های مقاومت، حزب الله، انصار الله، حشد الشعبی، گردان‌های امام علی(ع) عراق و… است و هر روز بحمدالله پربارتر می‌شوند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.