زهره سادات لاجوردی:
هر نوع تمامیت‌خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می‌دانیم

0 ۵۵

زهره سادات لاجوردی با تاکید بر اهمیت مشارکت سیاسی در انتخابات‌ و تلاش همه دلسوزان کشور جهت ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق رای گفت: با توجه به شرایط خاص و تنگناهای مختلف به ویژه مسایل معیشتی و اقتصادی چند ساله اخیر، مجلس یازدهم با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بود و با مبنا قراردادن مردم‌محوری توانست در تصویب قوانین و حل و فصل بسیاری از مسائل سربلند و موفق باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: با تلاش‌های مستمر دولت مقدار زیادی از التهاب بازار و تورم نقطه به نقطه کم شد. با وجودی که هنوز با نقطه مورد رضایت مردم و مورد انتظار خودمان فاصله داریم اما در مجموع جامعه از آن ناآرامی اقتصادی و التهاب فزاینده روزمره فاصله گرفته که کاهش چشم‌گیر تورم مواد غذایی و سبد ارزاق روزمره خانوارها و وضع برخی رفاهیات برای اقشار کم‌درآمد، نقش به‌سزایی در این امر داشته است.

در هر دوره از انتخابات شاهد حضور مدبرانه و دشمن‌شکن مردم بوده‌ایم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: با وجود اهمیت اقتصاد در تمایل جوامع برای حضور در عرصه انتخابات، همواره شرایط فرهنگی، اجتماعی و ملی و تمایل مردم به اثرگذاری در سرنوشت خود، نقش پررنگ‌تری را در این میدان ایفا کرده است؛ با توجه به سابقه تمدنی ایران و درک اهمیت حفظ وحدت و استقلال ملی از سوی یکایک ایرانیان و با وجود تبلیغات سوءرسانه‌های بیگانه و معاند، در هر دوره از انتخابات شاهد حضور مدبرانه و دشمن‌شکن مردم بوده‌ایم.

وی با اشاره به تاثیر اتحاد مردم در میزان مشارکت انتخابات گفت: اهمیت همبستگی و اتحاد مردم در بینش انقلابی و اسلامی تا جایی است که برخی از اصول قانون اساسی بر پایه لزوم برقراری عدالت و برخورداری بدون تبعیض آحاد جامعه وضع شده و بالطبع خروجی این موارد، ناظر بر اهمیت وفاق و اتحاد ملی است. با وجود خرده فرهنگ‌های مختلف در طول سابقه تمدنی ایران و اتحاد میان آنها و علیرغم اختلافات جزیی همواره یکی از نقاط قوت ایران عزیز در طی اعصار و ادوار مختلف بوده و هست. اساسا رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی و در مواجهه با انبوه هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی، وحدت کلمه و کلمه وحدت و انسجام ملی بوده، هست و خواهد بود.

لاجوردی در واکنش به اظهارات یکی از بانوان در برنامه‌ای تلویزیونی، ضمن اشاره به سیره امامین انقلاب و شهدا گفت: در زمان امام خمینی(ره) و پس از ایشان یعنی در دوران هدایت جامعه توسط رهبر معظم انقلاب، مسیر حاکمیت و سیاست‌های کشور هرگز در راستای تمامیت‌خواهی افراد یا گروه‌های خاصی نبوده و هیچ یک از شهدای مظلوم ما که گاها در مناصب مهمی قرار داشتند هرگز در زمان حیات برای خود و خانواده‌هایشان، سهم و حق ویژه‌ای قائل نبودند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ظهور بالقوه مردم‌سالاری در کشور ما تا جایی فعلیت یافته که علی‌رغم خسارات فراوان داخلی و بین المللی ناشی از روی کار بودن برخی افراد و دولت‌ها، همواره به نظر اکثریت مردم احترام گذاشته شده است. لذا ما معتقدیم که وظیفه گروه‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی خدمت به مردم و میهن عزیزمان ایران است و هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می‌دانیم.

رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی وحدت کلمه و انسجام ملی است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی در مواجهه با هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی وحدت کلمه و انسجام ملی بوده و هست، افزود: مرزبندی ما با کسانی است که به اسم ایران و ایرانی در خط مقابل ملت شهیدپرور و رهبری حکیم و فرزانه آن قدم و قلم می‌زنند و دانسته یا گاهاً نادانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

لاجوردی در پایان گفت: شایسته و بایسته است که به حرمت خون شهیدان عزیز همه ما با همه توان و امکانات در شاهراه اتحاد و همبستگی و دوام و قوام نظام پرافتخار جمهوری اسلامی و ایران سربلندمان کوشا باشیم و با هوشیاری و بیداری نسبت به اظهارات و اقدامات وحدت‌شکن با هرگونه تفرقه‌انگیزی مقابله کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.