اگر رژیم صهیونیستی محاکمه نشود، جای جلاد و شهید را عوض خواهند کرد

0 ۵۳

فاطمه آلیا با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در مورد موضع گیری مسئولان برخی کشورها نسبت به کشتار غیرنظامیان رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای فلسطینی اظهار داشت: رهبری فرمودند اولا این حرف، خلاف واقع است؛ یعنی اصلا این‌ها که در شهرک‌ها هستند، غیرنظامی نیستند بلکه همه مسلح هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب همچنین به کسانی که خود را عضو جامعه بین‌الملل می‌دانند و یا کشورهایی همچون آمریکا و آلمان که از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و خود را مدیون و متعهد به حمایت از صهیونیست‌ها می‌دانند، هشدار دادند که این اقدام پیش‌دستی هوشمندانه معظم له بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: کشورهای مدافع اقدامات رژیم صهیونیستی رفتار غیرانسانی دارند چرا که با وجود جنایات آنها در حمله به افراد غیرنظامی، با توجه به دلبستگی که دارند، حمایت خود را از این رژیم غاصب تقویت می کنند.

آلیا بیان کرد: حال آنکه مواقعی که پاسخ و خشم از سوی فلسطینی‌های مظلوم و محاصره شده‌ای که مورد ستم صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند، مطرح می‌شود به جمهوری اسلامی ایران متوسل شده و سعی می‌کنند تا از طریق رهبر انقلاب و افراد بانفوذ، اهالی غزه، رزمندگان یا محور مقاومت تحت عنوان خویشتنداری عملیات را متوقف سازند.

آمریکا در جنایات اخیر صهیونیست‌ها مسئول است

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در اینجا نیز اتمام‌ حجت کردند که اگر جنایت‌ها ادامه پیدا کند و نیروهای مقاومت و مسلمانان از فشار جنایات و کودک‌کشی و بمباران‌های ناجوانمردانه آنها بی‌تاب شوند، دیگر از جمهوری اسلامی که تاکنون به‌دنبال صلح بوده توقع نداشته باشند که از ملت مظلوم فلسطین بخواهد که انتقام نگیرد، لذا اعلام کردند زمانی که مسلمانان به مرحله بی‌تابی برسند، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد و تا دیر نشده و کار به آن مرحله نرسیده باید دست از جنایت بردارند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب همچنین در راستای جهاد تبیین تلاش کردند اندیشمندان دنیا را متوجه مظلوم‌نمایی‌ صهیونیست‌ها و رسانه‌های وابسته به آنها کرده و نسبت به این مساله روشنگری کنند که آنها درصدد انحراف کردن افکار عمومی هستند.

آلیا یادآور شد: رهبری یک واقعیت تاریخی را بیان کردند و آن اینکه اشغالگران وقتی افرادی را از کشورهای دیگر دعوت کردند و یا به مناطق اشغالی و سرزمین متعلق به فلسطینی‌ها مهاجرت دادند زن و مرد آنها را مسلح کردند و اتفاقا آنهایی که در عملیات طوفان‌الاقصی مورد هجوم قرار گرفتند همه نظامی و مسلح بودند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تشریح کردند که به فرض اینکه این افراد مسلح و نظامی نیستند اما خود این جنایتکاران چندین برابر غیرنظامی را به شهادت رسانده‌اند. اخیراً هم که به بیمارستانی حمله کرده‌اند و به کودکانی که در آن بیمارستان به عنوان منطقه امن تحت نظارت صلیب سرخ بودند نیز رحم نکردند.

آلیا عنوان کرد: بنابراین حتی اگر رزمندگان فلسطینی، غیرنظامیان را مورد هدف قرار داده باشند جواب این است که صهیونیست‌ها چندین برابر غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند که در مقابل جنایت‌های آنها چیزی نیست.

وی با تاکید بر اینکه نکته دیگری که بسیار هم باید تکرار و در تاریخ ثبت شود، این است که در هر کجای دنیا که اشغالگری، جنایت و ظلمی اتفاق می‌افتد یک سرنخ آن به آمریکا برمی‌گردد، اظهار داشت: آمریکا در جنایات اخیر صهیونیست‌ها مسئول است و نمی‌تواند از خود سلب مسئولیت کند چرا که حمایت خود را رسما اعلام کرد و درست در شرایطی که صهیونیست‌ها بیمارستان کودکان را بمباران کردند و در یک شب هزار زن و کودک به شهادت رسیدند، بایدن رئیس جمهور آمریکا به مناطق اشغالی سفر می‌کند و به نتانیاهوی جنایتکار دلگرمی و دست مریزاد می‌گوید.

عصبانی‌کردن مسلمانان برای صهیونیست‌ها و طرفداران آن‌ها گران تمام می‌شود

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته علاوه بر این، در روزهای گذشته هم برخی از مقامات آمریکایی اعلام کردند که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و امکاناتی که صهیونیست‌ها نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهند.

آلیا یادآور شد: بنابراین بسیار واضح است که آمریکا قطعا در همه این جنایات و نسل‌کشی مسئول و شریک است و باید در تاریخ ثبت شود. ملت‌ها باید آمریکا را مورد عتاب و خطاب قرار دهند و از دولت‌هایشان بخواهند که این واقعیت را مدنظر داشته باشند و در این میان جنایتکاری‌های آمریکا و استانداردهای دوگانه‌ و یکسونگری‌ آنها مغفول واقع نشود.

وی گفت: رهبری همچنین در بخش دیگری از فرمایشاتشان اشاره فرمودند که بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود به دلیل اینکه کار به جایی رسیده است که مسلمانان عالم به شدت عصبانی شده‌اند. این خشم مقدس قابل احترام است چراکه مسلمانان دنیا بی‌تفاوت و خنثی نیستند و می‌خواهند از مظلوم دفاع کنند و ظالم بسزای اعمال خود برسد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: این یک هشدار جهانی است و همه باید متوجه باشند که ملت‌های مسلمان که جمعیت قابل توجهی نیز دارند از اقدامات رژیم صهیونیستی عصبانی هستند و قطعا این وضعیت را تحمل نخواهند کرد و کشورهای اروپایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند متوجه باشند که اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند ممکن است وضعیت غیرقابل کنترلی پیش آید.

آلیا با اشاره به اینکه عصبانی کردن مسلمانان برای صهیونیست‌ها و طرفداران آنها گران تمام می‌شود، اظهار کرد: مسلمان‌هایی که اعتقاد به جهاد و شهادت دارند پیرو نهضت امام حسین(ع) و خواستار استقرار عدالت هستند وقتی وارد عملیات شوند تا زمانی که به نتیجه نرسند از پای نمی‌نشینند.

وی درخصوص محاکمه رژیم جعلی صهیونیستی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: محاکمه امری لازم و در راستای عدالت‌خواهی، صلح‌طلبی و پیشگیری از مظالم مشابه است که در آینده ممکن است اتفاق بیفتد بنابراین مجرم و جنایتکار حتماً باید محاکمه شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه رژیم صهیونیستی در دادگاه بشریت به خودی خود محاکمه می‌شود اما از آنجایی که این ظلم‌ها در انظار بشریت انجام می‌شود، ندای فطری عدالت‌خواهی و صلح‌طلبی و وجدان‌های بیدار، چنین جنایتکارانی را محاکمه می‌کنند.

رهبری به لحاظ تجارب تاریخی معتقد به محاکمه رژیم صهیونیستی است

آلیا گفت: اینکه رهبری می‌فرمایند رژیم صهیونیستی باید محاکمه شود به لحاظ تجارب مختلف تاریخی است. زیرا اگر این رژیم جعلی محاکمه نشود در آینده اتفاقات را تحریف و جای جلاد و شهید و مظلوم و ظالم را عوض می‌کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دروغ به فلسطینیان گفتند که می‌خواهیم یک عده متخصص را به سرزمین شما بیاوریم و همان بحث‌های استعمارگری را مطرح کردند و بعدها با همین دروغ به‌تدریج بخشی از سرزمین را از مالکان بزرگی که خودشان هم خارج از فلسطین و در کشورهای اروپایی زندگی می‌کردند، خریدند و اهداف خود را پیاده کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اضافه کرد: اما تاریخ نشان داد که این یک دروغ بزرگ بود و رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است و هرگز یک کشور و یا دولت نیست لذا محاکمه این رژیم باید برای ثبت در تاریخ، جلوگیری از تحریف تاریخ و جلوگیری از دروغ‌های بزرگی که استعمارگران مطرح می‌کنند، انجام شود.

آلیا عنوان کرد: حداقل تاثیر این اقدام آن است که آیندگان متوجه می‌شوند چه جنایات بزرگ، نسل‌کشی و هولوکاست واقعی اتفاق افتاده است. البته اگر محاکمه در مجامع حقوقی بین‌المللی مانند دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) انجام شود با تلاش کشورهای مسلمان به نتیجه می‌رسد و کار بزرگی است.

وی بیان کرد: همچنین مستنداتی که به هیچ عنوان قابل انکار نیست و واقعیت تاریخی است باید جمع‌آوری شود از جمله تعداد شهدا، حمله به بیمارستان و شهادت هزار نفر آن هم در یک شب، حمله به مناطق غیرنظامی و به شهادت رساندن زنان و کودکان. این‌ها مستنداتی هستند که دنیا شاهد آن است و وجدان بیدار انسان‌ها آن را تایید می‌کند.

محاکمه رژیم صهیونیستی مطالبه تاریخی رهبری است 

آلیا افزود: محاکمه رژیم صهیونیستی یک تاکید و مطالبه تاریخی مقام معظم رهبری بود که منطق همه اندیشمندان، انسان دوستان و کسانی که نگران حقوق بشر هستند این را می‌پذیرد که رژیم صهیونیستی باید محاکمه شود.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده که حتی اگر کشورهای رسمی استعمارگر، ظلم و جنایتی انجام داده‌اند اما هیچ گاه در مجامع حقوقی و بین‌المللی پیگیری و شکایت نشده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این موضوع با بحث عدالت در فطرت انسان‌ها مغایرت دارد چراکه باید از مظلوم دفاع شود چه رسد به رژیم جنایتکار صهیونیستی که رژیمی جعلی، دست‌ساز انگلیسی‌ها و تحت حمایت آمریکایی است و قطعاً باید بحث محاکمه این رژیم بسیار جدی گرفته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.